Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oo oletpas sinä suloisen näköinen 🥰

Ja oliko nyt niin että kampaajasuositukseni ei ihan täysin ollut huti? 😁

Raaskisikohan tässä itsekin käydä vihdoin kampaajalla.
Olin tosiaan katsonut sitä paikkaa ja nimenomaan ko. kampaajaa itsekin ensin - Ja sitten kun suosittelit sitä, varastin samantien! Se oli siis "viimeinen niitti. 😄 Menen takaisin, kiitos!

Minä olen luopunut anonymiteetistä ajat sitten - taisin olla ihan omana itsenäni täällä, siis omilla kasvoilla ensimmäisen kerran kun täytin 38, eli vuosia takaperin. Sen jälkeen ollut aika lailla ihan sama. 😄

Aijaa, FB:ssä tuli joku linkki, että nyt olisi hyvä aika. Olen aina ostanut valmiit taimet, ei parempaa tietoa.
Tosin muistin tuon videon lopussa, että tomaattihan haisee aika voimakkaasti. Tuskin kyllä vain yksi. Kokemusta on sellaisesta parin parvekelaatikollisen taimikosta. Se oli aika vahva.
No oon minäkin joskus laittanu tyyliin tammikuussa tulemaan, ehti kattoon asti ennen kuin pääsi ulos.

Ei ne kasvit kauheasti haise, ennenkuin niihin koskee, sitten sen tomaatin haju pöllähtää oikein..

No oon minäkin joskus laittanu tyyliin tammikuussa tulemaan, ehti kattoon asti ennen kuin pääsi ulos.

Ei ne kasvit kauheasti haise, ennenkuin niihin koskee, sitten sen tomaatin haju pöllähtää oikein..
Minun kokemukseen saattaa vaikuttaa se, että siihen aikaan perheessä oli myös pari kissaa jotka leikkivät siinä tomaattien alla ja pelasivat niillä tomaateilla. Oli aika voimakkaat aromit. 😅

FB:ssä tuli vastaan myös linkki jonka mukaan mm. laventeli karkottaa hyttysiä. Kevään ja kesän terassikasvatusprojekteja silmällä pitäen niissä olisi kyllä miellyttävämpi tuoksu. Ja lieventää stressiäkin, sopisi minulle.
(Saa nähdä mitä muuta minulle suositellaan, kun olen klikkaillut noita ahkerasti ja hyväksynyt evästeet joka paikasta.)

Minun kokemukseen saattaa vaikuttaa se, että siihen aikaan perheessä oli myös pari kissaa jotka leikkivät siinä tomaattien alla ja pelasivat niillä tomaateilla. Oli aika voimakkaat aromit. 😅
No ihan varmaan. Mutta jos kasvi saa olla rauhassa niin siitä ei juuri hajua lähe.

Saa nähä jaksaako ite laittaa tomaatteja. Ei oikein mahdu, viime vuonna meinasivat homehtua, mutta tekivät silti ihan hulluna satoa. Jos laitan niin ehkä 2-3vkon kuluttua.

62da43daaaf72.webp

Pitäskö?

Juu...

Back
Ylös Bottom