Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä vitun juttu ja millä logiikalla se ylipäätänsä on, että päissään oleminen on hyväksyttävämpää känninen idioottilauma ympärillä kuin omassa rauhassaan viinan tuottamia suuria ajatuksia ajatellen?

Toki, onhan se säälittävä elämä jos koko ajan on kaksi promillea päällä ja paskat housussa itsariyksiön sohvalla, mutta silloin on kysymys ongelmasta ja liikakäytöstä ja sille tasolle kun mennään, niin ei ammattiryyppääminen sen hienompaa ole vaikka ne paskat joisi joka päivä housuun samanhenkisessä juopporemmissä eikä yksin.
Olen aiemminkin epäillyt Mr no-bodyn olevan kauan kadoksissa ollut velipuoleni.

Olen aiemminkin epäillyt Mr no-bodyn olevan kauan kadoksissa ollut velipuoleni.
Brother from another mother.

Itsekin löysin täältä sellaisen, hän ei foorumille juurikaan enää kirjoittele mutta wa:n puolella pidetään yhteyksiä. Niin ja sosiaalimediassa.

39-124531365cf35e34af4c

Eiköhän se Seinäjoelle tömähdä.

Lasiin Single vintage Diplomatico 2007 rommia ja musaa soimaan, tossa aiemmin prodigyä linkkailtiin mutta mä taas mietin että miksi mulla ei ole sellaisia ämyreitä että riittäis volume tähän Infected mushroomin heavyweightiin Mietin myös samalla että mahtaako enää livenä näitä nähdä kolmatta kertaa... Koitin tomorrowlandiin saada lippuja ennakkorekisteröinnillä (2min sold out) ja normi keinoilla mutta ilman jäätiin... =(

View: https://www.youtube.com/watch?v=h4YvkZeLrjs

Voi ei, mä julkaisin mun instaan ensimmäisen videon jota olin ajatellut mun tulevalle tube-kanavalle. Jokseenkin jännittävää. No, enhän mä edes ehostanut itseäni videolle 😁 no, ei se ollutkaan mikään mainosvideo itsestäni

Voi ei, mä julkaisin mun instaan ensimmäisen videon jota olin ajatellut mun tulevalle tube-kanavalle. Jokseenkin jännittävää. No, enhän mä edes ehostanut itseäni videolle 😁 no, ei se ollutkaan mikään mainosvideo itsestäni
aihe? en oo kai saanu ees stalkannut mistään. Naiset on vaan niin paljon parempia tossa touhussa.

Paikatusta hampaasta lohkesi taas vaihteeksi paikka irti, pääsee taas maanantaina köyhtymään muutaman satasen. Mitähän maksais uusia purukalusto jollain titaanilla tms :unsure:. Tekis kerralla kestävän.

Back
Ylös Bottom