Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkos tuossa millainen matka ja työkalu? Tuo linkki kun ei tosiaan näkynyt
Ei näköjään löydy nyt mistään muusta someräppänästä tuota videota, yritin etsiä.

Mutta 9mm Open Division KMR.
Sisäradalla, eli lyhkäne.

Ei näköjään löydy nyt mistään muusta someräppänästä tuota videota, yritin etsiä.

Mutta 9mm Open Division KMR.
Sisäradalla, eli lyhkäne.
Ei tuo mitenkään huono ole, mutta kyllä tässä maassa on aika monta Open-kuskia joille tuollainen on käytännössä lähes normisuoritus.
Tuo KMR sivumennen sanoen on sellainen tuote jota tekisi mieli päästä kokeilemaan

Ei tuo mitenkään huono ole, mutta kyllä tässä maassa on aika monta Open-kuskia joille tuollainen on käytännössä lähes normisuoritus.
Tuo KMR sivumennen sanoen on sellainen tuote jota tekisi mieli päästä kokeilemaan
Juu, oon itekin kellottanu 0,17 splittejä, tekijämiehet on lähellä 0,10.

Enpä ole moisia itsekään päässyt käpälöimään.

Mikä päivä tänään on?
Herran pyhittämä lepopäivä, jolla palauduttu eilisestä epäpyhästä lepopäivästä.

Etiketin mukaisesti temppeliä ei ole murennettu suunnitelmallisella rasituksella.

Mikä on levy jonka olette kuunnelleet eniten kertoja alusta loppuun kerralla kokonansa hyppimäti?

En tiedä. Vahvoja vaihtoehtoja:

- Päät : Lumottu planeetta
- Kolera : Suolaista ja makeaa
- Dingo : Kerjäläisten valtakunta
- Manowar : The Triumph of Steel

Täytynee ottaa pieni viski.

Olin niin iloinen peksin häviöstä, että otin kolme. Taidan ottaa neljännenkin. Pari vuotta lipitellyt Caol ilan 18 vuotiasta ja kohta loppuu.

Mikä on levy jonka olette kuunnelleet eniten kertoja alusta loppuun kerralla kokonansa hyppimäti?
Luulen että itselle se on tämä:

View: https://www.youtube.com/watch?v=ZqSAJTF2Mms

Sama yhtye, mutta levynä Fear of the Dark. Nuorena pojan kloppina pyöräilin pääkirjastolle ihan vain tätä levyä kuuntelemaan. Listalla toki on muitakin vahvoja ehdokkaita, mutta koska tämä on se ensimmäinen, niin tällä mennään.

Back
Ylös Bottom