Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#sylvi #viinakauppa

IMG_8385.jpeg

Kävin paikallisessa Prismassa ja ainakin osa naisista tietää mitä ajatuksia naisille herää kun näkee miehen harmaissa collareissa.
No, siellä oli sellainen tosin ulkoisesti aavistuksen äärioikeiston näköinen mies harmaissa collareissa mutta voi pojat mitkä pakarat sillä oli 😍
Kyseiset housut jalassa juuri nyt, mutta en ollut kyllä minä.

Tuo on ok aloittelija tason sour.

niin no tuo nyt oli vaan joku mikä sattui käteen osumaan

hehkeä myyjätär kun sai astumaan sisään niin jotain oli ostettava

koskahan olin viimeksi käyny viinakaupas, ehkä -22

aino ja oikea mallaskoski mitä nautin on amber, hanasta
myös pils menee, hanasta

muita ei juurikaan tule tissuteltua

Ei oo näköjään snookerin German Mastersissa paljoa kateltavaa.. tai se pienen pieni mahis vois olla, että Sam Craigie sais nyt jonkun siepin, kun pääs ekaan RG-semiinsä, että voittais Trumpin illalla.. Sit vois katella finaalia huomenissa, mutta ei jaksa oikein uskoa.

Kauppasivat mulle tuollasella värikombolla 911 turPoa. Muuten olis ollu kyllä #ohohups lähellä, mutta ei vaan pysty kykeneen.
Allekirjoittaneen toinen Runner on juurikin tuolla väriyhdistelmällä, ajatonta tyylikkyyttä hehe.

Vuoden ensimmäinen viski maistui todella hyvältä. Se oli ylipäätänsä tämän vuoden ensimmäinen alkoholijuoma.

Vähän tuumailin kun tänä vuonna tulee se puoli vuosisataa täyteen niin minkähänlaisen viskipullon siihen tilaisuuten hankkisi.

Partaa hoidettu: kananrasvalla.

Back
Ylös Bottom