Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai onko kuten Räikkösellä, joka ajoi pelkästään ilosta. Rahasta ei taida Hamiltonilla olla pulaa.Joo olis kyllä kuvitellut, että lopettaa Mesellä 2025. Onko vaan niin kova palo ajaa ja mielessä se 8. mestaruus ja vielä Ferrarilla? Vai raha, vai molemmat?
Mielenkiintoista kyllä nähdä pysyykö "vanha" mies 13v nuoremman tallikaverin vauhdissa, jota kai pidetään jokseenkin nopeena kuskina. Ja vielä monivuotisesta sopparista puhuttiin.
No onhan se Vokottikin pohtinut siirtymistä pois mesen leiristä![]()
ylisosiaalisille
kalenteri suunniteltu vuodeksi eteenpäin
Pötkötän edelleen sängyllä. e: taidan oikaista petin, sammuttaa valot ja sulkea silmät, ei vaan jaksaolen täältä pupin kartan päästä yrittänyt pajatson pään sohvalle saada katsekontaktia, onnistumatta #sosiaalisuuteni
Pötkötän edelleen sängyllä. e: taidan oikaista petin, sammuttaa valot ja sulkea silmät, ei vaan jaksa
Sno ny tänne tuli joku punapää!
jos istuu likellekkään Minua lähen lipettiin, ja sassia!
Islanti olisi kiva myös.Norja.
Miksi?Sno ny tänne tuli joku punapää!
jos istuu likellekkään Minua lähen lipettiin, ja sassia!
Älä tilaa mitään isoa juomaa, mitä ei voi huitaista nopeasti huiviin. Menee hukkaan jos joudut pakenemaan äkisti.
Miksi?
Mut jos se punapää puhuu ja kysyy ja sä vaan vastaat?olen sosiaalisesti rajoittunut
ahistaa hirveästi jos joutuu tilanteeseen missä tulee tunne että nyt pitäisi osata puhua jotain
Mut jos se punapää puhuu ja kysyy ja sä vaan vastaat?
Sehän sitten kun minäei puhu, vaikuttaa vielä sulkeutuneemmalta kun Minä
Varmaan on sopimuspykälissä, että saavat kisata vapaasti toisiaan vastaan. Voi tulla mielenkiintoista ellei hämmin reaktionopeus ole liikaa laskenut iän myötä. Faktahan kyllä on, että sama kuski 30v vs. 40v , niin reaktiot hidastuu. Tosin, jos ei liikaa, niin kokemus, kokonaisvaltainen kisatilanteen hahmottaminen voi paikata. Mutta voi kyllä pientä kipinöintiä tulla tallin sisällä.mahtuuko kaksi alfaa saman katon alle (vrt Rosberg+Hämmi).
Kävin hiljattain treffeillä erikoisen tapauksen kanssa. Aina kun hän puhui, katseli samalla seinille tai kattoon, eikä ikinä silmiin. Huippulahjakas- ja fiksu tohtoris nainen, ei siinä. Mutta outo, kauhean outo. En tiiä, miten sitä. Jos hän ei puhu. Tai puhuu seinille.Sehän sitten kun minä
Minä en ole koskaan käynyt treffeillä aiemmin tuntemattoman ihmisen kanssa.Kävin hiljattain treffeillä erikoisen tapauksen kanssa. Aina kun hän puhui, katseli samalla seinille tai kattoon, eikä ikinä silmiin. Huippulahjakas- ja fiksu tohtoris nainen, ei siinä. Mutta outo, kauhean outo. En tiiä, miten sitä. Jos hän ei puhu. Tai puhuu seinille.