Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maanantaina tunti etujalan hyppykiertopotkuja ja sain jonkinlaisen nivusalueen hermopinteen jalkaan. Tänään tunti lisää samaa ja mä en varmaan kävele huomenna. Jalkaa ei voi nostaa yhtään. Kiva![]()
Kun puhutaan "kovasta" treenistä, niin olisi hyvä joskus kurkata kamppailulajien harjoituksiin.Maanantaina tunti etujalan hyppykiertopotkuja ja sain jonkinlaisen nivusalueen hermopinteen jalkaan. Tänään tunti lisää samaa ja mä en varmaan kävele huomenna. Jalkaa ei voi nostaa yhtään. Kiva![]()
Tässä ketjussa taitaa olla onneksi useampia naisten nivusalueen asiantuntijoita.Maanantaina tunti etujalan hyppykiertopotkuja ja sain jonkinlaisen nivusalueen hermopinteen jalkaan. Tänään tunti lisää samaa ja mä en varmaan kävele huomenna. Jalkaa ei voi nostaa yhtään. Kiva![]()
Tässä ketjussa taitaa olla onneksi useampia naisten nivusalueen asiantuntijoita.
Se on hyvä, mun täytyy nyt löytää joku hyvä vähän räpläämään mun nivustaTässä ketjussa taitaa olla onneksi useampia naisten nivusalueen asiantuntijoita.
Tässä ketjussa taitaa olla onneksi useampia naisten nivusalueen asiantuntijoita.
Se on kuulkaas ens kuussa kevät. Taas.
Se on hyvä, mun täytyy nyt löytää joku hyvä vähän räpläämään mun nivusta
päätämmä kenenkä erikoisalaa, eli kuka lähtee.
Mitkähän nuotit mahtaa olla?....hyvänhajuisen.... Aliisan puo...
Vappuna ehkä, yleensä se on sinne menny.näinno, vähä yli kk ja Suvikumit saa vaihtaa, max 7 viikkoa
Aluksi eroottisen sisällön julkaiseminen tuntui olympiatähdestä inhottavalta, mutta vähitellen hän alkoi pitää siitä.
– Tämä on minun kroppani. Tein töitä sen eteen, enkä vain saanut sitä lahjaksi. Nyt voin myös tienata sillä, hän sanoo.