Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun seuraava saattaapi olla tuo, ellei hihnavetoisten vaihtoehdot ole sitä ennen lisääntyneet merkittävästi

ketjupeliä ei enää arkiajoon, ne on nähty

Nonnih. Onnea vaan. Millainen pyörä tulee?
En tiedä. Aika hyvin edellisinä keväinä olen onnistunut välttämään pyörän ostamisen.
Täytyy konsultoida fiksumpia asian osalta.
E: Mietin maantielle pidemmille lenkeille sopivaa. Ja mahd talvella polkisi sisällä.
On vaellusreitti, ei mikään kilpalatu.
Mutta kun on taas ilmoittautunut numerolappuilemaan sen Pieneltä Karhunkierrokselta Rukalle, niin siinä on vähä hätäisempää menoa tiedossa. Paitsi jos kunto ei kestä. Sit voi mennä rauhallisemmin.

Pitäskö itekki ottaa työsuhdepyörä? Kun ei parempaakaan käyttöä ole virman rahoille..

Teinä hakisin harrikan välittömästi motolta, vaikka jo tänään

pitäis olla se sl

paitsi, että semmosella olen 2h vai 3h päästelly: kuume täydellinen negative

on siinä voimansiirto niin kovilla, että en halua semmosta rassattavaksi/huollatettavaksi

jos sähkö motor niin sen on oltava takanavassa niin ei rasita ketjuja ja rattaita

E: Mietin maantielle pidemmille lenkeille sopivaa. Ja mahd talvella polkisi sisällä.
Varmaan noilla spekseillä sit ihan katupyörä?

Mitä enemmän tarvii sit päästä ajamaan myös hiekkateillä, poluilla jne., niin sitten mieluummin jotain gravelia tai cyclocrossia. Yleispyöräksi tommonen paksurenkainen maasturi, varsinkin sähköavustettu, minusta erinomainen, ei oo niin justiinsa, missä ajaa, mutta tosiaan puhtaaseen maantielenkkeilyyn tuo katupyörä varmaan paras.

Minäkin tuota mainittua sähköläskiä miettinyt, mutta rajoitteina: yleispyöräksi turhan kömpelö, eikä oo oikein tilaa säilyttää järkevästi useampaa (sähkö)fillaria.

Itteäkin kiinnostais tuo mainittu Spessu, mutta pitäs vähän tutkia, mitä ois loppulasku Vapaudelta ja mitä tuolle jäis sit väliä.. ehkä turhaan rahanmenoa, kun tykkään ajaa tolla nykyiselläkin pirusti.

Back
Ylös Bottom