Kyllä. Ja moni ohje sitten survoo sen siivilän läpi, ei tainnu tuo hestonin "kotimuusi" ohje tehdä sitä."Put the potatoes through a ricer on to the butter in a bowl" eli suomeksi perunapuristin käytössä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. Ja moni ohje sitten survoo sen siivilän läpi, ei tainnu tuo hestonin "kotimuusi" ohje tehdä sitä."Put the potatoes through a ricer on to the butter in a bowl" eli suomeksi perunapuristin käytössä.
Täytyy kokeilla. Itse olen käyttänyt valkosipulia, toimii todella hyvin.Limekuutiot voi olla jännä muusissa.
Mahtuisikohan Doc tuohon putkeen.
View: https://www.instagram.com/reel/C2VTjonu2H6/?igsh=Nzl1ZnExbThraXV4
latukoneenkuski
@Max131 siellä oli ollu ameriikan päässä jotain sekaannusta, vastasivat viimein sähköpostiin ja palauttivat puolet lähetyskuluista pahoitteluna.
Mutta paidat on siis jollain aikavälillä kyllä tulossa.
View: https://www.tiktok.com/@themoviesjunkie/video/7186711156688489733
Joo-o, ei tuu kyl heti mieleen, että milloin ois näin klo 9:00 kello todennut että päivän aktiivisuustavoite on 132%. Akka herätti klo 6... Noh näin 3h myöhemmin ..työt tehty.... Ikinään aikaisemmin ei oo ollu niin märkää ...jatkuvasti... koko vitun...
Tämä valitettavasti menee täysin kategoriaan haave unet, ainoa lohtu on se, et jospa tämän rainan näkis sit päikkäreiden aikana.Kauheen negatiivinen sävy oli viestissänne. Kuullostaa paremmalta osin suodatettuna.
En ole koskaan juonut kahvia - enkä juo. Maistanut toki olen ja havainnut sen pahaksi ja siksi juotavaksi kelpaamattomaksi. Nih.Voi ja kahvi, aina pitää olla pari pakettia jemmassa.
Siellä on kuitenki laturaivohiihtäjät mellakoimassa.olen miettinyt, että siinä voisi olla leppoinen työ
körötellä hissun viiva kissun talvimaisemissa
En ole koskaan juonut kahvia - enkä juo. Maistanut toki olen ja havainnut sen pahaksi ja siksi juotavaksi kelpaamattomaksi. Nih.
Voita ostan yleensä vain joululeivonnaisia varten. Muuten käytän leivontamargariinia tai öljyä.![]()
Siellä on kuitenki laturaivohiihtäjät mellakoimassa.
Enkä juo.
Lapsena maistoin kahvia ja siitä se sitten lähti. Teini-ikäisenä aloin ehkä oikessti varsinaisesti juomaan kahvia.Joskus lapsena maistoin kahvia ja oli pahaa. En ole sen koommin juonut. Enkä juo.