Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai tuo on siis viikon työmaalounaiden yhteishinta? Tai jotain tuollaista se on minulla.. #eisosiaalista

laskeutuisti sinäkin vain sinne, ainakin joskus, verstaalle essengehen

on hyvää! ja taitaa maksaa tuon 13,50

Minä käyn aina lomalla, kun silloin on sitä aikaa

paitsi torstaisin, kun sielä ei valitettavasti ole hernekeitto listalla

laskeutuisti sinäkin vain sinne, ainakin joskus, verstaalle essengehen

on hyvää! ja taitaa maksaa tuon 13,50

Minä käyn aina lomalla, kun silloin on sitä aikaa

paitsi torstaisin, kun sielä ei valitettavasti ole hernekeitto listalla
Aiwan liian kaukana, jää aivan liian vähän aikaa netin selaamiseen. + Aiwan hirwittävän kallista.

Olisikohan nämä hyvät työpaikkaluurit?

Suljetut napostelisi ehkäpä enemmän.
Soundiltaan joo, käytettävyydeltään jakanee mielipiteitä. Voikohan tuo Mareksin ilmoittama paino pitää paikkaansa.. osapuilleen vastaava LCD-3 malli painaa 635g ja tuossa on tuo puomirakenne vielä lisänä. Noissa muissa Audezen malleissa siis vastaava pantarakenne ja kupit ja noi kupit on tosi painavat ja tuo pantarakenne suht mukava, mutta aika lörö. Ts. kallistat päätä vähän voimakkaammin, niin luurit on sylissä (tai vähintään keikkaa pois korvalta aika helposti).

Mulla on ollu LCD-1, -2 classic, -2 perusversio fazor-elementeillä ja -3, jotka ykköstä lukuunottamatta rakenteeltaan samanlaisia ja tykkään kyllä Audezen soundista pirusti, mutta käytännöllisyyden puolesta en oo palsukäyttöön viittiny miettiä.

muoks. niin ja joo: noihan on avoimet, että muutkin sit kuulee sun Popedat ja sinä kaikkien palsut nuo päässä, jos konttorilla meinasit käyttää.

Kylläpä kesti!
Your order is on its way
2 x Italian Spiderman Classic T-Shirt, Size: L, Color: Black, Type: Men, Style: Heavyweight T-shirt

Kylläpä kesti!
Your order is on its way
2 x Italian Spiderman Classic T-Shirt, Size: L, Color: Black, Type: Men, Style: Heavyweight T-shirt
Mä laitoin eilen kyselyä menemään paidoista, ei oo vielä kuulunut mitään. Ehkä noissa vähän vaan ottaa aikaa.

Oliko noi sun paidat tulossa mistäpäin?

Aiwan hirwittävän kallista.

tässä ne erot käyvät ilmi

Minulle jolle yli kahdenkynpin henkilöauto on liian kallis 13,50e ruokailusta ei ole

sitten on taas vitonen kuussa jostain maksukanavasta aivan liikaa! Minulle

Back
Ylös Bottom