Aiheuttaa edelleen kauhistusta maakunnan alueella.Menikö irman fård kuinka rusinaksi tilanteessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aiheuttaa edelleen kauhistusta maakunnan alueella.Menikö irman fård kuinka rusinaksi tilanteessa?
Menikö?välittömästi myyn kun nousee siten että päivän tili toteutuu
Kyllä tässä ketjussa yleensä pitäydytään ihan faktoissa.Onko Irmelille sattunut joku oikea kattastroof, vai kiusaatteko te vain huvikseen?
Menikö?
Mulla nappas tohon uutispomppuun.
Mitä mieltä v?
Tai @punaniskaMutta missä on orsilla1?
Joku pikku uutinen, jonka into laantui nopsaan.havaattin vasta äsken, tulinkin kysymään että mitä siinä oikein tapahtui?
Aina tarvii roinaa, ei siitä haittaakaan ole.mutta? tarviiko vetää ensin roinaa ennen sitä, että kehtaa? Susta sano sä! sielä varmaan kuitenkin pitäisi olla kunnossa, sielähän vähissä vatteissa edustetaan
Niin joo, mä oon jo unohtanut mitä se tarkoittaavarmaan vaan panemas
niinhän monille muillekkin, kun JohnnyV, Pappas, on käynyt että ei vaan millään enää yhdyntöjen välissä ehdi tänne keskustelemaan
Hävinny molemmat nimimerkitkin tyystin.varmaan vaan panemas
niinhän monille muillekkin, kun JohnnyV, Pappas, on käynyt että ei vaan millään enää yhdyntöjen välissä ehdi tänne keskustelemaan
Tennishame auttanee tähänkin.Niin joo, mä oon jo unohtanut mitä se tarkoittaa
Nyt on liian kylmä juoksennella tennishameella kaupungillaTennishame auttanee tähänkin.