Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yleensä se sanotaan näin päin, oli puhe sitte työpaikasta tai puolisosta.

Mutta jos vanha suola janottaa, niin mikäs siinä.
Tuolla olisin jatkanut, ellei yliopisto olisi ollut erimieltä asiasta, joten ei paha mennä takaisin.

Ahdistusta aiheuttaa mielenkiintoinen mahdollisuus ehkä päätöstä toiselle erikoisalalla töihin, mut tehdään tämä nyt ainakin valmiiksi asti.

amerikas on kuntoilusalillakin kokolattiamatto ja Samilla koko pakka käytössä

kai se autoremontti menee kuitenkin sen vastapuolen/vakuutuksen piikkiin jos kerran sheriffitkin jo tavoitti rikoksesta epäillyn
Se selvinnee huomenna, kun vakuutusyhtiön täti/setä joutaa taas sorvin ääreen. Mazda nyt vaan tällä hetkellä on ainoa talouden auto, joka luotettavasti selviytyy tuolla -30 keleillä paikasta a paikkaan b, olematta välillä lämmityksessä, niin se aiheuttaa ylimääräistä säätöä. Rouvan "uusi" audi kun oli startin osalta sitä mieltä, että alle -15 ja ihan tuurissaan että pyörähtääkö vaiko ei vaikka solenoidi kyl napsuu iloisesti, niin sekin on nyt tallissa levällään odottamassa osia. Jonkun sortin tyyppivika tuokin noissa vaginoissa.

2.45 soi aamulla kello ja auton nokka kohti naantalia.
Tatamilla olin parina sellaiselle jolla saattoi olla jotain hampaankolossa mua kohtaan. Viime viikolla jauhelihaksi potkittu reisilihas oli jo vähän parantumaan päin, mutta nyt se potkittiin ihan muusiksi. Tosin säärikin on mustana omista potkuista.

Huomenna heti aamusta sama homma. Toiveikkaana tosin ettei olisi mitään korjattavaa kuten ei aiemminkaan. Mutta saa nähdä..
Syystä tai toisesta, tuo hammaslääkäri kieltämättä aina aiheuttaa väristyksiä. Toimenpiteet on joksenkin vittumaisia kokemuksia ja yleensä niihin menee minimissään satasia, sikäli kun fiksattavaa löytyy. Toki jos jaksais x kuukautta jonotella julkiselle, niin halvemmalla selviäis.

Viimeksi muokattu:
2.45 soi aamulla kello ja auton nokka kohti naantalia.
Tatamilla olin parina sellaiselle jolla saattoi olla jotain hampaankolossa mua kohtaan. Viime viikolla jauhelihaksi potkittu reisilihas oli jo vähän parantumaan päin, mutta nyt se potkittiin ihan muusiksi. Tosin säärikin on mustana omista potkuista.
No se ois kyl omalla kohdalla siinä ja tässä, että meniskö vaan samoilla silmillä jos joutuis tuohon aikaan heräileen. Tunnostaa, että muutaman tunnin unilla sitä on vaan tuplasti sekaisin ku et vaan valvois.

Back
Ylös Bottom