Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ratkaisin tämän päivän muonituksen yhdistelmällä perunamuusi-jauhelihakastike.
Hyvä idea, taidan soveltaa huomenna, ku tälle päivälle on ainekset kermaiseen kanapastaan juniorin reseptillä.

Jotain pastaa kaapista, (valitettavasti valmiiksi marinoitua) hunajakanasuikaletta, kuohukermaa, kanaliemikuutio, koskenlaskijaa, ananasta purkista, mausteita maun mukaan.

Jatkuvasti haluttaa ostaa jotakin. Nytkin muka tarvitsisin kengät, joilla tuskin huvittaa kävellä töihin asti. Jos veisin ne töihin, niin sitten voisin kävellä siellä lounaalle ja kahville niillä. 🤔

Mekko, joka on liian lyhyt töissä pidettäväksi, on matkalla. Mihin minä olen muka menossa.

dominik-luckmann-SInhLTQouEk-unsplash-scaled.jpg

:sneaky:

Kohta salille.
Hallilla oli havaittavissa tammikuu-ilmiö. Eikä tässä vielä kaikki! Siellä oli joku naperojalkapalloturnaus eli lapsia ja älämölö 😳
Ratkaisin tämän päivän muonituksen yhdistelmällä perunamuusi-jauhelihakastike.
Perunamuusia ja porkkana-kvinoa-pihvit + salaattia. Jälkiruuaksi marjapuuroa soijamaidolla. Jälkiruuan jälkiruuaksi kupposellinen teetä ja törkeän iso pala eilen leivottua kakkua

pitäiskö käydä etnisessä ravintolassa ruokailemassa?

koskahan olen viimeksi käynyt? kesällä ehkä?

iskender! vaihtoehtoa ej olé

Avarassa luonnossa susia. Yksi juoksi kameraa kohti ja paimenjunnu alkoi murista. :LOL: Myöhemmin kun ei ollut enää niin uhkaava "tilanne", tuli vain muutama haukku.

Seuraavan kerran kun sillä on energiaa (ja minulla ei), taidan laittaa jonkun susidokkarin pyörimään ja istutan sen tv:n ääreen.
Eikö silleen kasvateta lapsiakin?
Veljellä oli saksanpaimenkoira, tai siis hänellä oli koiria aina koko elämänsä ajan. Mutta tä koira ku kuuli ekaa kertaa radiosta suden ulvontaa ni juoksi kaiuttimen eteen kaikki selkäkarvat ja häntä pystyssä, oli koomisen näkönen ku käänteli päätään ihan ihmeissään

Mielenkiintoista! Tuo on kyllä silmään sattunut, mutta ei ole tullut maistettua. Noin vahvoissa jo alkoholi maistuu väkisinkin, vaikka aika isoja prosentteja kyllä happamuudella ja maustamisella saakin piiloon.

Nuorena poikana oli ihmeissään Belgiassa kun lähes kaikki oluet oli meidän A-B vahvuudella muttei maistuneet mitenkään vahvoilta.

Back
Ylös Bottom