Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#michaeljäksönpropofolille
No se sitten joko tai, meinaa nyt niitä tulijoita on kaksin kappalein. Muistakkaan millon viimeksi saanu todeta, että nopein vie, ku ollu autoista kyse :DTai sitten hyvä tavara tekee aina kauppansa.
Olin Supraa tuomassa Saksasta yhessä vaiheessa mutta pidinkin Corollan kun täähän suorastaan tulostaa rahaa pelkällä korjaustarpeettomuudellaan.#jajää
"Tuli ja liike" toimii paljon paremmin.Kuka persläpi on keksinyt "liike on lääke" -hokeman? Haluaisin vaihtaa pari sanaa hänen kanssaan.
@no-body lla näyttää kuluvana vuonna tulevan 20v täyteen pakkisöyhötyksen seuraamista, niin pystytkö nimeämään vaikkapa Top3-ketjut joita seuratessa on eniten alkanut päähän sattumaan?Olen jo oppinut, että lähtökohtaisesti en edes avaa pakkiksen politiikkakeskusteluja ikinä, koska päähän alkaa aina sattumaan. Ajattelin nyt kuitenkin ohimennen vilkaista mitä pressanvaalikeskusteluun kuuluu. No ei ainakaan keskustelua presidentinvaaleista vaan pelkkää marmatusta kuinka paska systeemi demokratia on ja vitun hienoja "parannusehdotuksia". Toivottavasti en enää ikinä anna otsikon harhauttaa, että voisi löytyä jotain muuta keskustelua kuin pelkkää öyhötystä.
Sain itseni tatamille minäkin ja voi miksi mä olen pitänyt kaksi vuotta taukoa?? Ai niin joo, eroprosessi vei voimat.
Mutta ei oo parempaa mitä nainen voi tehdä kun lyödä ja potkia![]()
Mäkin luulin että en selviä, mutta oon pitänyt peruskuntoa hyvänä kävelemällä paljon ja yllätyin kuinka hyvin kesti kuntoTunti turpaan -harrastukset pitää kyllä mielen kevyenä. Ja kehon.
Kävin eilen kaivelemassa twinsit tallista. Tuolta ne minua nyt tuijottaa ja kauhunsekainen tunne nousee palana kurkkuun. En ole ollut näin surkeassa kunnossa ikinä, joten en mahda selvitä edes alkulämmittelystä.
Mäkin luulin että en selviä, mutta oon pitänyt peruskuntoa hyvänä kävelemällä paljon ja yllätyin kuinka hyvin kesti kunto
Minulta ei kysytty, mutta vastaan kuitenkin. En ole edes katsonut ketjuja, joissa jo otsikko herättää varoituskellot kilisemään. Toiset taas eivät kiinnosta aiheeltaan. Loppujen lopuksi säännöllisesti seurattuja ketjuja on vain ja ainoastaan 3-5 ; ignore-toiminnan hyödyntäminen mahdollistaa lukemista. Joskus katson jopa treeniaiheista kommentointia! Yksi selkeä päänsäryn aiheuttaja oli kulkutautiketju, josta ajattelin lukevani taudin sairastaneiden omakohtaisia kuvauksia asiasta, mutta joka nopeasti täyttyi salaliitoista ja rokoteasiantuntijoiden loputtomista analyyseista - jotka taitavat edelleenkin jatkua@no-body lla näyttää kuluvana vuonna tulevan 20v täyteen pakkisöyhötyksen seuraamista, niin pystytkö nimeämään vaikkapa Top3-ketjut joita seuratessa on eniten alkanut päähän sattumaan?
Minulta ei kysytty, mutta vastaan kuitenkin.
Joo, pätee muihinkin ketjuihin nykytrendi, että googlaat tutkimuksen tai tilaston, jonka taustalla olevista ilmiöstä et ymmärrä hevon vittua, mutta sattuu natsaamaan jotenkin omaan mielipiteeseen, niin se on jämpti sen jälkeen.rokoteasiantuntijoiden loputtomista analyyseista
pysyttelen mestareiden seurassa jatkossakin!