Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko Enston huonetermarit. Nekin voipi olla sökösöö, jos eivät millään herää eloon.
Eberle, on niitä mennyt, mutta miksi menisi kaksi yhtäaikaa ja sattumalta saman vikavirtasuojan/sulakkeen takaa? No joku jeppe saa selvittää. Vois ne huonetermarit kyllä vaihtaa vähän uudempiin muutenkin..

Eberle, on niitä mennyt, mutta miksi menisi kaksi yhtäaikaa ja sattumalta saman vikavirtasuojan/sulakkeen takaa?
Hehe. Mulla meni silleesti tästä nykyisestä työnantajan hommaamasta kämpästä yksi termari tilulii, kun olin nauttinut turvallisesti sohvalla maaten Weihenstephaner hefe weissbier urheilujuomaa.
Tällävälin sauna lämpesi siihen pisteeseen, että kiukaan vastuksista 2 suli, vääntyi ja osui yhteen.
Että voi se sähkösaunakin yrittää palaa, näemä.

Jondonsuojakytkin oli kiukaalta lauennut, että vika oli tälleen löydettävissä. Mutta jotenkin siinä samassa rytäkässä lattialämmityskin otti siipeensä.

Hehe. Mulla meni silleesti tästä nykyisestä työnantajan hommaamasta kämpästä yksi termari tilulii, kun olin nauttinut turvallisesti sohvalla maaten Weihenstephaner hefe weissbier urheilujuomaa
Tällävälin sauna lämpesi siihen pisteeseen, että kiukaan vastuksista 2 suli, vääntyi ja osui yhteen.
Että voi se sähkösaunakin yrittää palaa, näemä.

Jondonsuojakytkin oli kiukaalta lauennut, että vika oli tälleen löydettävissä. Mutta jotenkin siinä samassa rytäkässä termari otti siipeensä.
Pitäisikö vianhaku aloittaa sillä että tohtorille suoritetaan puhalluskoe.

ensin pitää säätää promilleraja mikä pitää ylittyä jotta tutkinta on sallittu suoritus

in mourning, perjantaina kuntit GAYkalla, täytyy tutustua lisää uuteen levyyn, vanhat ovatkin jo hyvin paljon tutumpia

Jondonsuojakytkin oli kiukaalta lauennut, että vika oli tälleen löydettävissä. Mutta jotenkin siinä samassa rytäkässä lattialämmityskin otti siipeensä.
Joo, mikään eijjole lauennut. Kaksi huonetermostaattia vaan pysyy mykkänä ja sattumalta(ko) saman katkaisimen takana sähkötaulussa..Siksi ihmettelenkin.

Saunakin toimi vian havaitsemisen jälkeen. Ja #oli.

Ei mahdu hengittämään, maha on tiellä.

#lihavaolo

Huomisesta lähtien ruoka on kaihoisa katse salaa....pekoniin. Ja pitsaa oli tarkotus huomenna paistaa, se on jo perinne.

kovat jätkät ei käytä pitkiäkalsareita

#suihkunraitis
IMG_4568.jpeg

Back
Ylös Bottom