Siis ei kai se sähköautoilu tällaista ole?
ei ainakaan Minulla kun ajan noin 100km viikossa
siloin-tällöin jos vähän lataa niin pärjäisin arkiajot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis ei kai se sähköautoilu tällaista ole?
Toki voi pikalaturilla ladata mutta suositellaan että että niitä ei käytetä joka kertaSiis ei kai se sähköautoilu tällaista ole? O_o
Mä oon aina ajatellut, että laittaisin kaupan/huoltsikan pikalaturiin asioinnin ajaksi jos ei ole omaa latausmahdollisuutta.
Edelleen oireinen: yskä, kurkkukipu, ääni käheänä. Lisäksi oireistoon kuuluu omituinen pahoinvointi. Olo hutera.Mites Sylvi muuten voi? Täällä tulee kohta viikko täyteen sairastelua, huraa.
Oireisto on yllättävän samanlainen, paitsi ei yskitä! Makuaisti on myös heikentynyt. En ole pystynyt pesemään hiuksia kohta viikkoon kun tän reuhkan kanssa se on vähän monimutkaisempi juttu ja oon kyennyt olemaan pystyssä vain lyhyitä aikoja. Onneksi muuten olen vähäkarvainenEdelleen oireinen: yskä, kurkkukipu, ääni käheänä. Lisäksi oireistoon kuuluu omituinen pahoinvointi. Olo hutera.
Tänään taitaa olla päivä nro 11. Alkaa ns pälli leviämään. Mitään suunniteltua aktiviteettia ei ole pystynyt toteuttamaan. Eikä ruokakaan maistu ☹
Mitään suunniteltua aktiviteettia ei ole pystynyt toteuttamaan.
Mulla on ollu pari päivää nuo kolme.Edelleen oireinen: yskä, kurkkukipu, ääni käheänä.
Pirtua, sisäisesti.Palstan tohtoreilta hyviä vinkkejä hoitotoimenpiteiksi.
Onko tämä nyt edelleen se sama rapula mikä oli torstaina vai hankittu jo uusi?Pirtua, sisäisesti.
Itellä edelleen vähän darra.. sama lääke auttais, mutta jos ny kahvia eka.
To-pe hankittu. Eilen siivet suppuun.Onko tämä nyt edelleen se sama rapula mikä oli torstaina vai hankittu jo uusi?
e: eiku perjantaina taisi olla
Minä tein poppikset eikä mitään oireita