Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tuttu ilme

#pupi #sylvi

IMG_7845.webp

Mites Sylvi muuten voi? Täällä tulee kohta viikko täyteen sairastelua, huraa.
Edelleen oireinen: yskä, kurkkukipu, ääni käheänä. Lisäksi oireistoon kuuluu omituinen pahoinvointi. Olo hutera.

Tänään taitaa olla päivä nro 11. Alkaa ns pälli leviämään. Mitään suunniteltua aktiviteettia ei ole pystynyt toteuttamaan. Eikä ruokakaan maistu ☹

Edelleen oireinen: yskä, kurkkukipu, ääni käheänä. Lisäksi oireistoon kuuluu omituinen pahoinvointi. Olo hutera.

Tänään taitaa olla päivä nro 11. Alkaa ns pälli leviämään. Mitään suunniteltua aktiviteettia ei ole pystynyt toteuttamaan. Eikä ruokakaan maistu ☹
Oireisto on yllättävän samanlainen, paitsi ei yskitä! Makuaisti on myös heikentynyt. En ole pystynyt pesemään hiuksia kohta viikkoon kun tän reuhkan kanssa se on vähän monimutkaisempi juttu ja oon kyennyt olemaan pystyssä vain lyhyitä aikoja. Onneksi muuten olen vähäkarvainen 🤪🤪🤪

Minä tein poppikset eikä mitään oireita

aamuvirtsa oli hyvinkin viskin värinen, onely

Ei helvata. Kyllä minä nyt lähden käymään kuntoilusalilla, kun se näyttää tänäänkin olevan auki. Jotain pientä ruhonhoitoa vaikka. Todnäk yskin keuhkot katuun jo sinne kävellessä 😏

Kun tauti ei himmailemalla näytä parantuvan, niin otetaan rajut otteet käyttöön. Elimistö säikähtää ja alkaa parantumaan! Ehkä. Tai sitten tulee joku kiva jälkitauti, johon voisi syödä antibiootteja!

Eniten tässä v***ttaa se, että edelliset pari kuukautta olen tähdännyt tatamille palautumiseen eli hieman kohottanut kuntoa marssimalla ja pikkupuntteja nostelemalla, jotta keho ylipäätänsä tottuisi fyysiseen rasitukseen. Fysioterapeutti/personaltrainer ohjaa selän kuntouttamista ja auttaa liikeratojen avaamisessa. Kaikki mennyt hyvin ja suunnitelman mukaisesti. Paitsi sitten, kun TAUTI iskee 😳😠 Aaaargh!

Minä tein poppikset eikä mitään oireita

Perustunee siihen, että nautittu kokonaisalkoholimäärä on hurjista prosenteistaan huolimatta kohtuullinen. Kun lasin pohjalle laittaa viskiä tilkan, niin siinähän menee nautiskellessa(?) koko ilta ennen kuin lasi on tyhjä.

:unsure:

20231231_110428.jpg

Back
Ylös Bottom