Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laitoin aamulla tarjouspyyntöä menemään erääseen autoliikkeeseen, sielläkin ollaan ilmeisesti pienessä kortelaisessa kun ei vastausta ole kuulunut.

Tai sitten heitä ei autokauppa kiinnosta.
Joo, et oo ensimmäinen, joka tuosta sanoo, että maileihin vastaaminen on ilmeisesti autoliikkeissä puolimahdotonta..

ts. parempi varmaan juoda äkkiä pois, ennen kuin virhe huomataan.
On ihan hyvä kyllä tarkastella tilinauhat, voi muuten osua joku kerta paska tuulettimeen. Just oli juttua kun joku hyvinvointialue oli maksanut puolelta vuodelta liikaa ja sitten virheen huomattuaan perivät takaisin. Mutta aika äkkiä ne huomataan jos palkkaa maksetaan liikaa jos taas liian vähän niin se huomataan vasta sitten kun useampi siitä mainitsee.

On ihan hyvä kyllä tarkastella tilinauhat, voi muuten osua joku kerta paska tuulettimeen. Just oli juttua kun joku hyvinvointialue oli maksanut puolelta vuodelta liikaa ja sitten virheen huomattuaan perivät takaisin. Mutta aika äkkiä ne huomataan jos palkkaa maksetaan liikaa jos taas liian vähän niin se huomataan vasta sitten kun useampi siitä mainitsee.
Kyllä minä nykyään ne katonkin. Aikanaan raflassa multa oli peritty 5,50€ ateriakorvausta jokaiselta työpäivältä, vaikka meillä käytäntö oli, että tuo työntekijän osuus maksetaan ite aterian yhteydessä, jos syö töissä, ja tuota oli menny useampi kuukausi, ennen kuin tulin kattoneeksi, että mikäs juttu tää on.

Mukava tuo oli toki sit, kun korjattiin seuraavaan tiliin.

minkähän tähären Sylverö on niin meidän juominkeja vastaan?

eihän se ole hänen elämästä pois?

Minä vaan kysyn #yhyrentähären

ennen kuin virhe huomataan.

kävi kanssa tänään sillätavalla tyhmästi, että havaattin virheen välittömästi tehtyäni sen, virhes maksoi Minulle noin 150e

ostin siis qt:tä koko rahalla väärään salkkuun!

nyt on sitten käyttelytili puhdas nolla ja viikonloppu etessä

onnekis on visa ja visalla myös myydään viinaa jos sitä tulee tarve ostaa #alueella #sylvi

Pikkuhiljaa pitäisi lähteä reissuun taasen ja on ensimmäinen päivä maanantain jälkeen, kun tuntuu suht normaalilta. Hyvä, koska tuntuu että olen nukkunut kolme vuorokautta.
Kahvia ei yhtään tee mieli vieläkään mutta heräsin nälissäni; Sain syötyäkin, kertaistumalta kyllä tuntuu, että liikaa. Voiton puolella! 🙌

Ghz35hB.png

tein sen eilen

siksi tänään olikin kaikki rahat käytettävissä qthen, ja nekin ovat jo myynnissä, euron/kpl siivulla

Nopee kyssäri massimiehiltä kun tässä kerta ketjua täys. Eikö osakkeita voi ostaa murtoluvuilla? Jotkut osakkeet on 2000€ kpl ni hv, jos jotain hyvää bitcoinissa, niin sitä sai aina tankattua 0,0025 kerrallaan =D

en tiedä, ja koska olen perverrsi: ostan aina lukumäärän joka pääättyy 0, 00 tai 000

täten salkkua on silmämääräisesti silmiähivelenvän miellytttävä katsella

jostakin se nautinot "elmään" on hajettava

Eikö osakkeita voi ostaa murtoluvuilla?
Jotkut Jenkkivälittäjät tarjoaa, että pystyy ostaan pienemmissä palasissa. Esim kymmenesosan osakkeesta. Toi 2k€ on juuri sen kokoinen, että sitä pienempiä kerta eriä ei kannata esim Nordnetin normikäyttäjän ostaa Ruotsista tai USA:sta, koska kaupankäynti- ja valuutanvaihtokulut on niin kovat.

Back
Ylös Bottom