Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_4224.jpeg

Kuka tietää ilman kookkelia, mitä mahtaa sisältää?

Puhutaan, että joku lama olisi.
S&P 500 on 64 pisteen päässä ATH.
Citymarketin parkkipaikalle ei mahtunut perjantaina. Kahteen eri paikkaan yritin, mut hermot meni ja lähdin pois.
Serkkupojan (2v) kanssa saimme joululahjoissa suorastaan veretseisauttavan ja suurimman saaliin miesmuistiin.

@maltsu mikä on sun veikkaus?

Pate. Costello haluu soitella saa Paten pois eläkkeeltä, ei kait ny mitään väliaikaista kääplötä voi ottaa laulamaan Popedaan?
Ajatuskin niin kamala että tähän väliin isoa ääntä. Vesku🫡💪

View: https://www.youtube.com/watch?v=h8viDLKcVbA

Kuinka moni teist uskals avaa tän? Ymmärrän, jos ette uskaltanu :/.

Onko joku real kidutus/tappo mikä konteksti tässä? Kuuntelin pari kertaa sillä korvalla en tiä näytelmää? Ei kyllä mitenkään järkevää tollasia kuunnella, mutta näin joulupäivänä vähän tylsää.

Oho, huomasin että mulla on alkoholiongelma. Ostin kolmisen viikkoa sitten roseviinipullon, eilen avasin sen ja join glögin kanssa, ajatuksena että tänään olisin juonut loput. Nyt oon sängyssä jo ja siitä pullosta on juotu lasillinen 🤔 no edellinenkin viinipullo meni viemäriin yhden lasillisen jälkeen

Sukuloinnin jälkeen paloi. Kaatui pari karhua. Nyt tallenteelta Dundee. Muutama nalle olis vielä kylmässä. Huomenna vielä jotain kissanristäijäistä prkl.
e. Sledgestä tuli Mieleen. @Heatseeker mikäs tuo Hammerin revolveri on? cal. 357? Itse ei ole tullut ko. sarjaa juuri väijyttyä.

Puhutaan, että joku lama olisi.
S&P 500 on 64 pisteen päässä ATH.

Näistä viidestä sadasta firmasta kun poistetaan kuusi kärki teknofirmaa niin mikäs onkaan tilanne?

Ja on kolmen tasoisia taloustilanteita:

1) usa
2) Eurooppa
3) Suomi

Suomi on lamassa.

Sukuloinnin jälkeen paloi. Kaatui pari karhua. Nyt tallenteelta Dundee. Muutama nalle olis vielä kylmässä. Huomenna vielä jotain kissanristäijäistä prkl.
e. Sledgestä tuli Mieleen. @Heatseeker mikäs tuo Hammerin revolveri on? cal. 357? Itse ei ole tullut ko. sarjaa juuri väijyttyä.
Smith&Wesson
Tarkempaa mallia en ulkoa muista.

Cal mielestäni .44

Back
Ylös Bottom