Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja: location.
Niin. Kalliilta vaikuttaa. Todella kalliilta, jos autotalliosake täytyy olla. Ja sehän on vähimmäisvaatimus. Toisaalta, jos kulujen jälkeen pystyy veivikassan pitämään 16% vuosituotolla, niin silloin asuntonsa pystyy valitsemaan vaikka Jens Kyllösen naapurista. Lainaakaan ei huvittaisi ottaa, koska silloin on melkeimpä pakko käydä töissä.

Minua kosiskeltiin joskus 10v takaperin töihin pk-seudulle. Laskin silloin että palkan pitäisi nousta ainakin 70% jotta elämänlaatu asumisen yms suhteen pysyisi edes ennallaan. Tosin mökkimatka olisi pidentynyt lähes 2h suuntaansa ja jo pelkästään tuo olisi todella iso elämänlaatua heikentävä tekijä.
Pk-seudulla olisi naisia, mutta muutoin siellä ei olisi minulle mitään.

Eilen illalla yhdeksän aikaan joku taisteli hengestään minun roskiskaapissa. Kauhea kolina vaan kuului, en uskaltanut avata sitä ovea ennen kun rauhoittui eli kuoli. Raato vietti yönsä vessassa kun unohdin sen vahingossa sinne! Tsiisus.

Tänään yhdeksän aikaan kuulin kun auto ajoi ojaan. Jonnet kaahailee tuossa tiellä ja kyllä sen jo äänestä kuulee milloin penkka kutsuu. Kolmas auto jo tälle talvelle, aika likellä viime vuotisia lukemia.

Mutta mitähän huomenna tapahtuu yhdeksän aikaan?
Tulee pukki kylään, melko varmasti.

Jaha, Maxista tuskin kuullaan ennen loppiaista.

"Veikkauksen mukaan aatonaaton voittorivi oli pelattu Jyväskylässä Kangasvuorentien R-kioskissa kahden osuuden porukkapelinä. Tämä tarkoittaa sitä, että kumpikin osuuden ostaja voitti 3,5 miljoonaa euroa"

Vaikkei tämä joulu suosikkeihin kuulukaan, niin ny on tosi hyvä mieli, ku teini ja juniori ovat niin läsnä isänsä kans, eikä kellään oo kiire mihinkään. On oikeesti touhuttu juttuja yhessä, eikä vain vähä sinnepäin.

Tehtiin tästä joulusta meidän näköinen, joulupöydän herkutki on just niitä mitä kukainenki halus, eikä mitään "pakko koska kuuluu jouluun..."

Hyvät joulut teille kaikille.

Jaahas, katotaan, rupeeko paikallisilla pussihousuilla näkymään alla vähän parempaa menopeliä.

Minä valitettavasti lottoan useimmiten netissä ja viime kiekkakin jäi välistä.
On tuon kioskin sijainti sellainen että lottoa on saatettu pelata pullonpalautusrahoilla.

Kaamea tilanne jos kyseessä ns rantojen miehet, ja Alko aukeaa seuraavan kerran vasta keskiviikkona.

On tuon kioskin sijainti sellainen että lottoa on saatettu pelata pullonpalautusrahoilla.

Kaamea tilanne jos kyseessä ns rantojen miehet, ja Alko aukeaa seuraavan kerran vasta keskiviikkona.
Joo, tuonne tulee otettua pakettia, niin kyllähän tuolla aika värikästä väkeä käy :D Ei tosin niin paha, mitä tuo Huhtasuon ghetto-Sale ja sen kauppakeskuksen ympäristö.

Back
Ylös Bottom