Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20231222_212759.webp

😋

Oho! Oliko vielä halavalla?

Ei kyllä yhtään pässimmän näköönen tuokaan väritys :unsure:

ostin välittömästi, kun tänne mainoksen latoin ku havaatti notta puolella hintaa

noin halvalla voi ostaa värin kun värin #maalimanparaspaita

Olen yrittänyt vähentää mutta pepsimaxia tai rainbow cola laittia menee varmaankin 0,5-1L päivässä.

olen niin vieroittunut sokurista, että esinmerkiksi kyrön tastingissa ensin kun maisteltiin juuri ja kaksi viskiä niin niiden jälkn gini raakana oli niin ällöttävän makeaa makuuni että en pystyny juoda sitä lirua mitä lasissa oli kokonaan

Onko pukilta luvassa mitään kovia paketteja, kaksoisluodikkoa tms?

dc7f71d9-c591-4280-8bb1-26b6bca588e9-jpeg.507694
Ei mitään tuollaista kovaa. Kyllä tuolla varmasti rusakko pihalla kaatuisi. Tai sit minkin lopetusaseeksi loukkuun mökillä. Mitähän Reinikainen sanoisi haastattelussa, jos nuo mainitsisi perusteeksi 600NE luvan hankkimiseen :unsure:
Hintahan on ihan passeli.. Mitähän Sylvin TOS-kivuille kävisi, jos tuon kävisi Laukaisemassa molemmat piiput vaikka 2s sisään😆

olen niin vieroittunut sokurista, että esinmerkiksi kyrön tastingissa ensin kun maisteltiin juuri ja kaksi viskiä niin niiden jälkn gini raakana oli niin ällöttävän makeaa makuuni että en pystyny juoda sitä lirua mitä lasissa oli kokonaan

40% alkomaholi liian vahva omaan suuhun, eipä noita tule maisteltua. Gintonic kuppilassa tai lonkero janojuomaksi kotosalla, viski jos jossain tarjotaan. Mieluiten colan kanssa, kamalata jos ei edes mitään kyytipoikaa ole että sellaisenaan. Yhtiökumppani osti joskus Meukow vsop konjakin lahjaksi, kysyi oliko hyvää, sanoin että oli oikein hyvä rainbow colaan sekoitettuna. Sanoi ettei osta enää ikinä mitään parempaa juomaa minulle.😄

Ei mitään tuollaista kovaa. Kyllä tuolla varmasti rusakko pihalla kaatuisi. Tai sit minkin lopetusaseeksi loukkuun mökillä. Mitähän Reinikainen sanoisi haastattelussa, jos nuo mainitsisi perusteeksi 600NE luvan hankkimiseen :unsure:
Hintahan on ihan passeli.. Mitähän Sylvin TOS-kivuille kävisi, jos tuon kävisi Laukaisemassa molemmat piiput vaikka 2s sisään😆
Perusteeksi tietysti "big game africa"

Tosin harvemmin taitaa perus sukankuluttajalla olla likviditeettia tuollaiseen 450 tonnin luodikkoon.

Ja Sylvihän on nuorena tyttönä ammuskellut panssarintorjuntakiväärilläkin.

Back
Ylös Bottom