Irma prkl...
Ihanaa, että mä saanu sut noin hämilleen, ettei lainauksetkaan suju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Irma prkl...
kaverilla
@vokot
Pääsitkö ulos Renkuleista, sehän ei näytä nyt laskevan. Ostajat on liikkeellä.
Peruna kotimainen terveellinen tuote paitsi epyktiläinen uusiperuna alkukeväästä. Enempi pitäisi syödä, mutta viitseliäisyys vähentää kulutusta, helpompi säilyttää ja keittää makaronia tai riisiä.
Häh. Kaataa koko pussin kattilaan jossa vettä. Kiehuttaa. Syö osan, loput jääkaappiin. Mikä tuossa voi olla vaikeaa?
Makaroni nyt on aina paskaa. Riisi jumalattonta kikkailua, ensin peset x kertaa, sitten mittailet vettä melkein pipetillä oikean määrän ja sitten täytyy vahtia.
No ei tästä nyt varsinaista kulutusjuhlaa tullut. Kävin ensin apteekissa ja sinne meni melkein satanenSiirsin pari Perintösaturaista säästöstä käyttötilille. Lähden ostamaan joululahjoja ❤MINULLE❤
Minusta aika symppis.Näyttää jotenki säikähtäneeltä dinosaurukselta.
Joo munki mielestä, mut en mä tollasella kyllä ajelisi.Minusta aika symppis.
Nonii jätkät. Kuka lähetti kullin kuvan?Sydämellinen kiitos joulumuistamisesta sinulle hyvä pakkislainen X. Toivotan iloista juhlaa ja onnellista uutta vuotta ❄
Nonii jätkät. Kuka lähetti kullin kuvan?
Ei ollut ketjun miehistä kukaan.ei se miehen mulkku nyt niin ihmeellinen vempele todellakaan ole
Väärä erikoisala. Tuolla on isot aivot töissä.onkologisella
Aku Ankkoja