Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin toisaalta eipä noita nykyautoja ole rakennettukaan niin että niillä ajettaisiin kuuhun ja takaisin, kuten esim 80-luvun tojotalla.
Niin. Lobbareiden luomaa illuusiota, että olisi mukamas ympäristöystävällisempää romuttaa täysin toimivat laitteet kolmen vuoden iässä, ja hommata tilalle uusi.

Bisneksellä tässä ei ole ollut mitään tekemistä, eihän?

Itse olen itseäni aina kiittänyt ja kiitosta on kyllä riittänyt. Nimittäin tuli tehtyä äärimmäisen herkullista kaurarieskaa pellillinen. Röyh.
Pitää juosta vielä 4,8 km tän vuoden puolella, että saa tonnin täyteen! Pakko mennä heti huomenna aamusta juoksemaan. Todennäköisesti sairastun yöllä. 😂
Yhtään metriä en ole juossut tänä vuonna. Jatkan samaa hyväksi havaittua tapaa myös vuonna -24.
(Ei kestä polvet, alaselkä eikä keuhkot).

Minun tuttavani osallistuu aina kaikenlaisiin arvontoihin ja hän on myös voittanut vaikka ja mitä. Minä epäilen niitä aina huijauksiksi.
Pari kertaa voittanut jostain somearvonnasta kampetta.

PV:n arvonnasta voittamani palkinto oli hienoa hakea postista, kun paketissa lähettäjänä Pääesikunta.

Mutta asiaan.
Tänään yotalla saavutettu 90 kilometrin tuntinopeus. Tein nimittäin ohjauskulmien säädön alustapukkien, viivottimen ja linjalangan avulla.

Ennen tätä toimenpidettä jo 60km/h pelotti kuin irman kyydissä, auto menee ihan mihin sattuu ja jatkuvasti joutuu ratilla sompaamaan.
Mikä ei ollut ihme kun haritusta oli joku 3cm.

Pitää se vielä käyttää ihan ATK-säädössä, mutta kulkee nyt nätisti.

Latasin threadsin ja aattelin, että mites mä näin siellä kovasti villiinnyin ja oikein kommentoin tuntemattomien ihmisten juttuihin. Mut teenhän mä sitä täälläkin, että emmä ny niin sittekkää villiintyny.

Eipä nuo tavara-arvonnat ole sen parempia kuin elämän suuret arvonnatkaan meikäläiselle, ikinä voita mitään.

Onneksi sentäs viking lotosta tuli vitonen 1,5€ panostuksella.

Mutta asiaan.

Postilta tuli tovi sitten lokerokoodi paketin noutamista varten. Ilmeisesti noihin naamakirjan arvontoihin kannattaa oikeasti kommentoida.
Voitettiin viikon kylpyläloma majoituksineen Saimaalla ketsuppipullon koodilla joskus 8 vuotta takaperin. Nytkin on kovasti yrittänyt että kaozinen joulukalenterista tulisi mieluisia keikka lippuja mutta ei ole vielä osunut.

images

Back
Ylös Bottom