Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se paras aika reenailla on siinä klo 10-14 välillä.

lomalla se on juurikin näin, aamiaisen syöneenä ja kaksikuppia kahvia juoneena hetken sohvalla istuneena katsellen esimerkikis youtubea tai rokkenroll musiikkia kuunnelleena ja sitten junpalle

junpan jälkeen kylille essengehen

loppupäivä norkoilua

ja näin on taas yksi lomapäivä vierähtänyt

Mulla sama. Lisäksi aamulla väliliha on vielä turpeat eikä pysty tekemään kunnon treeniä

Pitää olla tarkkana että osuu kohteeseen.

Oma sali omassa toimistossa paras ratkaisu. Ei oo mitään kynnystä olla bodaamatta. Vaikka ei huvittais tai paikat kipiänä niin silti tulee joku reeni veivattua. Työaikana teitysti. Kolme treeniä jääny välistä kesän jälkeen koska oli lunssa. Kokonaisuudessaa sikabulkki tuonu 7kg elokuusta :ROFLMAO: Toivottavasti lihastakin kun lähtökohta oli täysi vuosien bodaamattomuus, kamppailua onely. Vuodenvaihteen jälkeen pitää tiputella ne pois rasvan osalta.

Ei oo mitään kynnystä olla bodaamatta.

on

mutta kun menee kuntoilusalille, paikan:päälle, ei ole mitään kynnystä tehdä
eihän sieltä nyt kehtaa tekemättä poistua!

tänävuonna piipahtanut&tehnyt 123 kertaa

ainakin neljät hyvät NAISpyllytkin nähnyt!

yhtä,onely,morjenstan, koska: ainoa joka ottaa senmoisen katsekontaktin että siitä on aistittavissa että tervehdös on OK

juuri tätähän me Kaukon kanssa Teille olemme julistaneet #työmatkapolkupyöräily #herää
Joo, herää varmasti vitun hyvin, kun lähtee vetään 05 fillarilla Tampereelle :D Tai saattas talvikelillä joutua varaan vähän ehkä enemmänkin aikaa. muoks. tai muullakin kelillä vois 150 kilsaa ottaa vähän useamman tunnin.

Mutta niin kuin tuossa oon kirjoitellutkin, niin esim. 10 aikaan kahvitauolla on ihan hyvä pistää kahvit tippuun, käydä heittään joku vartin pieni happihyppely ja sit takas hommiin kahvin kanssa.

Minun kiinnostaisi nyt 1,5 tunnin marssi raikkaassa ja melko leudossa talvisäässä, mutta kun sali on kiinni huomenna, niin on
mentävä sinne tänään ja marssitava huomenna. Parikymmentä minuuttia menee matkaan salille siirtymisessä eli tulee vähän ulkoiluakin. Toki voisi sekä marssia että saleilla, mutta #viisikymppinen. Ei pidä liioitella.

Tampereelle

tämä täydellinen järjestelykysms, onely

Minä järjestelin asiat näin: kun vaihdoin työmaata, ostin asunnon vasta sen jälkn., kriteerinä mm. polkupyöräilyetäisyys välillä huushålli-työ-huushålli(3,5km+3,5km)

etellisessä työpisteessä asuin ensin vuokralla kävelymatkan päässä(1,5km) ja siten ostin oman polkupyöräilyetäisyydeltä(1,9km)
luonnollisesti tähän tottuneena vaihto etäisyyteen henkilöauto ei tullut kysmskseen

aluksi kävelin, koska: Minulla raukalla ei ollut polkupyörää

Viimeksi muokattu:
jos ei nukkumista lsketa niin harrastustoimintahan on Päivieni kohokohta

Joo, kyllä se varmaan tarvii vaihtaa ihan mukavasta talosta ja hommista muualle, että pääsee pyöräileen aamulla töihin.

Tai mikä hemmetin logiikka tuossa edellisessä olikaan :D

jos ei kämppää pysty vaihtaa niin sitten työmaahan joka on lähempänä

Joo, kyllä se varmaan tarvii vaihtaa ihan mukavasta talosta ja hommista muualle, että pääsee pyöräileen aamulla töihin.

Tai mikä hemmetin logiikka tuossa edellisessä olikaan :D
Varmaan se sama kuin että talvella ei voi pitää rariota päällä autossa, koska akku tyhjenee.

Back
Ylös Bottom