Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Että ei nuo aina mitään kauhean mielekästä hommaa ole, mutta kyllähän noi tehdä tarvii, jos on sovittu ylläpidosta, ettei siitä pääse mihinkään.
Tämä. Ei sillä edes ole mitään väliä millaisia tikettejä jne., mutta kun se kuuluu tehtävään niin sitten tehdään. Työsopimukseen kuuluu myös sellainen ikävä työvelvoite, ei vain palkansaantioikeus.

Ei muakaan huvittaisi muistutella aikuisia ihmisiä tekemään työnsä, mutta kun se nyt kuuluu mun tehtäviin, niin teen.

Ei muakaan huvittaisi muistutella aikuisia ihmisiä tekemään työnsä, mutta kun se nyt kuuluu mun tehtäviin, niin teen.
Voi kuule. Intialaisten ohjelmamaakarien kanssa olen tottunut että sitä saa istua siinä vieressä ja katsoa mitä herra tekee ja heti puuttua, jos meinaa mennä bitti väärään reikään niinsanotusti. Sitten taas yhdessä testataan ja korjataan ja testataan ja korjataan ja kohta se voi jo toimiakin, kunnes taas löydetään lisää korjattavaa. Mutta semmoista se on ja kuuluu pelin henkeen.

Mitähän mun työtehtäviin kuuluikaan? Ei nyt muistu mieleen.

Taidan hoitaa iltapäiväkakan pois alta.

Mun työnkuvaan:
Paskat olkapäät ja -varret
Paskat kyynärpäät
Paskat ranteet
Paskat sääriluut (koko matkalta)
Paskat jänteet (paitti sormet tahi jalkaterä)

+ muiden väsäilemien edellä mainittujen ongelmat.

Saatana.

Pitäs vähän neuvotella palkasta.

miellyttäväksi pesaisun jälkeen venyneet työhousut #kuvia

heteroMiehille ei mitään nähtävää

thumbnail_IMG_7349.webp

Voi kuule. Intialaisten ohjelmamaakarien kanssa olen tottunut että sitä saa istua siinä vieressä ja katsoa mitä herra tekee ja heti puuttua, jos meinaa mennä bitti väärään reikään niinsanotusti. Sitten taas yhdessä testataan ja korjataan ja testataan ja korjataan ja kohta se voi jo toimiakin, kunnes taas löydetään lisää korjattavaa. Mutta semmoista se on ja kuuluu pelin henkeen.
Inkkarien kanssa olen tavalla tai toisella työskennellyt jo reilut 20 vuotta, joten tuo on tuttua. Nyt kuitenkin puhutaan ihan eurooppalaisista kokeneista ammattilaisista.

Eikä se pointti nyt edelleenkään ollut muu kuin se, että omat työtehtävät pitää hoitaa ilman muistuttelua ja patistamista, vaikka ei kaikki hommat voi hauskoja ollakaan.

Taidan hoitaa iltapäiväkakan pois alta.

Linkkaria selatessa tuli vastaan head of ... jobi. Jossa etätyö ok, vähäinen matkustelu, ei alaisia. Ja työnkuva kehittelyä muut vastaa toteutuksesta 😄 Laitoin heti hakua ja pyydän sen 10-12k€ kuussa. Sopi mun profiiliin.

Vähänku pillunsaanti jos kysyy monelta joku antaa kyl. Jos ei kysy keltään kukaan ei anna.

Hmmm. Mielenkiintoista. Veikkaan että edellä mainittu kiesi on kyllä käytetty virrattomana, mutta voisihan tuon kysyä.

Pullakahvit on nimittäin luvattu mysteerin selvittäjälle!
Juu, mysteerejä välillä nämä. Toisethan sanoo nykyautoista, että akun vaihdon ajaksi pitää laittaa lisävirran piuhat kiinni, ettei vaan käy tietokoneet virrattomana...

Tämä kyseinen potilas oli vuosituhannen alkupäästä.

Juu, mysteerejä välillä nämä. Toisethan sanoo nykyautoista, että akun vaihdon ajaksi pitää laittaa lisävirran piuhat kiinni, ettei vaan käy tietokoneet virrattomana...

Tämä kyseinen potilas oli vuosituhannen alkupäästä.
Ehdin jo selvittää tämän, sitä EI ole käytetty virrattomana, juurikin tuon sekoamisvaaran vuoksi.

Vuosimallia en tullut kysyneeksi, mutta joka tapauksessa kyseessä alle 10v vanha vehje.

Ehdin jo selvittää tämän, sitä EI ole käytetty virrattomana, juurikin tuon sekoamisvaaran vuoksi.

Vuosimallia en tullut kysyneeksi, mutta joka tapauksessa kyseessä alle 10v vanha vehje.
Suosittelen kokeilemaan, yhtään seonnutta ei ole tullu vastaan, moni taas on palautunu perusasetuksiin.

Muoks. Ja järkeenkäypäähän se, että kuten tämäkin yksilö, ne sekoavat siitä alijännitteisestä käynnistysyrityksestä, ku valot vilkkuu ja releet raksuttaa, ja tokenevat sitte virrat pois käyttämällä.

Ihan ku windows...

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom