Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miehellä voi tulla vajetta nalkutuksenkin suhteen jos siihen on tottunut. Onneksi tytär hoitaa homman tehokkaasti: iskä! Otitko sä toisen saunakaljan?! Sä juot ihan liian paljon kaljaa 😁

Punaniskan tytär luo uskoa nykypäivän nuorisoon.
Asentaja Ison Meisselinsä kera.
Elokuvateollisuudesta olen oppinut, että tämmöisiä asentajia todellakin on olemassa. Itse en vaan koskaan ole (vielä) kohdannut sellaista

Punaniskan tytär luo uskoa nykypäivän nuorisoon.

tarkenna

eikö se nyt ole ollut trendi jo pidempäänkin että viina ei enää olen nuorilla in, muut päihteet sensijaan on

ja Minä ainakin pidän viinaa huomattavasti terveellisempänä vaihtoehtona kun kovia huumeita

Itse en vaan koskaan ole (vielä) kohdannut sellaista

voi olla, että saat syyttää osittain itseäsikin

Minunkaan komeaa meisseliä ei useakaan NAISoletettu ole halunnut nähdä

Tuli avattua pieni positio PFE.

Ja makrotalouden katsaus: inflaatio ohi, sakumakkara toimittajalta pitkästä aikaa ilmoitus: hinnat ei nouse 1.1. Tätä ennen kolmessa vuodessa nostaneet 30% ja parikin korotusta vuoteen oli pahimmillaan.

Enää ei pystynyt puhumaan itseään ulos tilanteesta. Tuli lähete konitohtorille korkeista kolesteroliarvoista.

Täytyy uskoa enemmän kynttilöihin ja viikkoindikaattorien lahjomattomaan, mutta vääjäämättömään voimaan.

Minä kun en ymmärrä tuollasista mitään niin aivan mutulla ollaan menty

Back
Ylös Bottom