Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se vaan ottaa eniten kylmää lenkillä. Reidet ja takamus.
Ilmeisesti hiihdät pertsaa siis tällä nykykilpatyylillä, että tasatyöntöä vaan täysillä, jalat ei tee mitään.
Eli sit karvapohjat ja vähän voitelua matkaan mukaan.
Ja versioit päinvastoin tämän sauvakävelyksikin sanotun dementiahiihdon, eli jätät ne sauvat kotiin.

A) tulee jotain käyttöä niille karvapohjillekin ja B) aktivoituu ne pakarat, niin pysyvät lämpiminä.

Katsoisko kukaan linnanjuhlia jos naisilla olis myös frakki päällä?

No minä en katso nytkään..eikä tartte lähipäivinä selata mitään "uutissivustoja", vähän kuin veropäivän jälkeinen viikko, loppu viikko menee yhdellä "uutisaiheella"..

PSX_20231206_211839.webp

En suostunut vapaapäivänä lähtemään kauppaan, hyväksikäytin leivinuunia.

No minä en katso nytkään..eikä tartte lähipäivinä selata mitään "uutissivustoja", vähän kuin veropäivän jälkeinen viikko, loppu viikko menee yhdellä "uutisaiheella"..
En katellu viime vuonna enkä tälläkään kertaa. Jostain syystä kiinnostus pudonnut nollaan.

Meitä on yrittänyt viime aikoina yksi kissimirri vähän lähestyä, parhaillaan on käynnissä projekti sen loukuttamiseksi ja toimittamiseksi esyyn. Prkl niitä jotka jättävät eläimiä noin heitteille.

Itse itseäni lainaten, kiinni jäi ja siirtyi meillä tarjotun kissanruoka-aterian jälkeen esyn huomiin. -15 taisi olla kylmin lukema missä kisu riistakameraan oli tallentunut, ei oikein ole enää hyvä keli pikkuisen pyöriä kylmässä ulkona🫤.

Ei. Ja katson, parhaillaankin joku Behmi leningissä.

E: heti vaihtu joku jamppa sinne, oli ihan kivoja najsartisteja useampi peräkkäin. Ainakin kun tuossa taustalla ääni veke katselee.

Joskus kyllä miehillä voisi olla leningit päällä! Uskon, että Alicialta löytyy tähän jotain kuvamateriaalia...

Yhdellä miesoletetulla oli kyllä lupaava läpinäkyvä helma (säädyllisesti) housuasun päällä. Nam.

🤔

Ehkä jotain isänmaallisen sinistä.

View: https://www.instagram.com/p/CrtRVjZupFk/

heti vaihtu joku jamppa sinne, oli ihan kivoja najsartisteja useampi peräkkäin

äläny, arppa on kova!

olen ollut #läsnä

tarkemmin kun anaalysoin, olen ollut jokaisen tähän mennessä esiintynne GAYkalla, Jennin GAYllä jo gimmelin aikana!

nyt meni Minun huoneilstossa tölsy kiinni

kuuntelematta paskaa

kai se on sitten pantava ajankuluksi maata, muutakaan tekemistä ei ole

vielä kun väsyttäisi!

Back
Ylös Bottom