Aina yksin.
vedätköhän meitä nyt höplästä?
olen antanut itselleni luvan useasti lukea, että myös Teillä on aina joskus neito hädässä ja auttelemassa käyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina yksin.
Ite puljaan vähät pertsanhiihtoni vielä perinteisillä (heh) voideltavilla suksilla.Kertokaapas ammattilaiset mitkä ois hyvät pertsan sukset? Onko Karhun NoWax Skin ok vai meneekö hermot?
Otetaan myös vastaan suosituksia vapaan hiihtotavan suksista satunnaiseen harrastekuntoiluun.Kertokaapas ammattilaiset mitkä ois hyvät pertsan sukset? Onko Karhun NoWax Skin ok vai meneekö hermot?
Rossignolilla oli ärjyt karvasukset:meneekö hermot?
No nämä on nyt näitä. Viime kesän jälkeen olen keskittynyt pelkästään työntekoon. Ulkomailla reissussa olen käynyt viimeksi 2012 suomalaisessa naisseurassa.Teillä on aina joskus neito hädässä ja auttelemassa käyt
En osaa sanoa muuta ku painoluokalta sopivatOtetaan myös vastaan suosituksia vapaan hiihtotavan suksista satunnaiseen harrastekuntoiluun.
Rossaria sano myyjäkin nopeammaksi ja luistavammaksi. Sit Karhu perus helppo ja aikalailla huoltovapaa. En tiiä sit meneekö enemmän hermo huoltamiseen vai huonoon toimintaan. Oon ainakin ennen osannut laittaa painon sukselle ja nythän sitä painoa on vielä paljon enemmän (eh eh), joten ei pitäs tekniikassa olla ehkä isompia ongelmia, mutta ehkä sekin on kerennyt unohtua tässä reilun 15 v aikana!Rossignolilla oli ärjyt karvasukset.
Näillä pääsi paljon kovempaa, kuin minun karhuilla. Karhut toki paljon löysemmät, siten helpommat ja kevyemmät hiihtää.
Eli kysymys kuuluupi: Haetko nopeampaa ja vaikeampaa hiihdettävää, vai helpompaa/kevyempää ja hitaampaa suksea? Nopeaa suksea saa polkea tosissaan ylämäessä ja helpoilla voi kävellä läpsytellä mäet ylös.
Käsittääkseni, joo.Onko Maximum Attack? Ja palauttava Karhunkaato?
No käy ostaan ne R-Skin Pro:t.En tiiä sit meneekö enemmän hermo huoltamiseen vai huonoon toimintaan.
Ulkomailla reissussa olen käynyt viimeksi 2012 suomalaisessa naisseurassa.
Käytin tän edellisen viestin jälkeisen ajan itsetutkisteluun, ja kyllähän mua alkaa vituttamaan, jos kapulat ei luista.No käy ostaan ne R-Skin Pro:t.
Jos näin oikeasti on, että hiihtäjästä löytyy tarpeeksi "tautia". Tuskin petyt.
Jos ei osaa pertsaa yhtään hiihtää, niin sitten ei oo parhaat ensisukset.
Nylonharjan, HF pikaluistoa ja karvojen jäätymisenestoaineen tarvit myös.
Suksen pohjat kannattaa harjata joka hiihdon jälkeen (menee 1 min per suksi).
Pikaluistoa joka toinen-kolmas reissu.
Kerran vuoteen jos ostopalveluna ostaa vahavoitelun, niin sen jaksaa maksaa.
Toki sauvat ja monot kannattaa olla niin hyvät kuin rahalla saa.
Aloitan hiihtoharrastuksen heti kun käytössä on tämmöiset.Oiskohan moottorisuksia. Niillä kelpais päästellä.
Onhan niitä. Mäen nousukin onnistuu kuin Iivolla konsanaanOiskohan moottorisuksia. Niillä kelpais päästellä.
Niinhän siinä saattaa helposti käydä, jos sähkökiukaan alle tekee tulet.saunan vosi pian polttaa