Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

🤔

Laitettaneen soimaan sitten, kun asiakas on tainnutettu nukutettu? 😴

Ikinä ole kuullut leikkuusalissa musiikkia. En tosin ole ollut asiakkaana Seinäjoella.

Olisko kiva kuulla leikkaussalissa musiikkia?

Vois soida vaikka se uus renkutus vituiks män:
Taas kusin tän oon Vituiks Män
Mul ei oo viittaa eikä supervoimii
Vaik kuinka yritän oon Vituiks Män
Mut en mä piittaa jotenkin tää toimii
Oon Vituiks Män Män Män Män Män
Ja taas mä kämmään kämmään tän
Oon Vituiks Män Män Män Män Män
Mul ei oo viittaa eikä supervoimii
Oon Vituiks Män

Laitettaneen soimaan sitten, kun asiakas on tainnutettu nukutettu? 😴
Kui? Suurin osa minun uhr...as..potilaista on hereillä leikkauksen aikana. Joku toivoi joskus Antti Tuiskua, sai puukosta siitä hyvästä...olis saanu kyllä muutenkin.
Blefaroplastia-arvessa näyttäisi olevan noin 2 mm ommellankaa. Työntääköhän kudos sen itse ulos vai pitäisikö sitä yrittää hienovaraisesti 🪓🪚🪛✂️ operoida pois?
Yritä vetää pinsetillä, lähtee luultavasti sillä..jos ei niin yritä uudestaan parin päivän kuluttua.

tyttö-ystävä

olen rrrrakastunut

-kuinkahan perverssiä olisi ostaa hänelle kukkia?

-mikähän ylipäänsä voisi olla mahtollisuus että Minua noin 20v tod.näk. 25v nuorempi vosu tykkäisisi Minusta

-mitäs pukeutuvat kassaneidit noin pyllystä ja reisitä seksikkäästi piukkoihin pöksyihin

#minimani #hyvääsoppaa

olen rrrrakastunut
Hyvä.
-kuinkahan perverssiä olisi ostaa hänelle kukkia?
Ei ole.
-mikähän ylipäänsä voisi olla mahtollisuus että Minua noin 20v tod.näk. 25v nuorempi vosu tykkäisisi Minusta
Hyvä, kun sen kukkapuskan kanssa menet reippaasti juttelemaan, kerrot että rakastuit, ja pyydät illalla syömään sun luo.

Huono, jos sieltä minimanista sen ostat, hänen kassalta, sanomatta sanaakaan, heität sitte hälle syliin ja juokset pois...

On ne härskejä nuo jotku. Lähipiirissä rivariasunto myynnissä, pinnat vanhat mutta taloyhtiön asiat ok, eikä hintapyynti ole mitenkään kohtuuton.

Ny oli joku heittäny tarjouksen, vain 24,9 prossaa kohtuullisesta pyynnistä alaspäin, ja perustellu vielä sillä, että lähes koko erotus menee remonttiin vaikka ite tekis.

Miten niin asialla jobbariremppari, jolla ois just ny joutoaikaa... Ainii, ja vastaukselle/vastatarjoukselle hän oli antanu ite aikaa armolliset 24h. 😄

Ai miks? Mitä rikollista on kukkien antamisessa tai toiselle puhumisessa?
Veikkaan että tänäpäivänä kun menet jollekin ihan tuntemattomalle kukkapuskan kanssa horisemaan rrrrakastumisesta niin jonkunlainen ratsuväki soitetaan paikalle.

Veikkaan että tänäpäivänä kun menet jollekin ihan tuntemattomalle kukkapuskan kanssa horisemaan rrrrakastumisesta niin jonkunlainen ratsuväki soitetaan paikalle.

no en kai Minä nyt mitään muuta olisi sanonut kun olehyvä ja poistunut ripeästi paikalta

mutta ei uskallukseni piisa tuollaisen tekoon

luulekko notta pohojammaalla Miehet puhuu tunteista?

Back
Ylös Bottom