Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"kun Ukraina tekee läpimurron."Se on satavarmaa, ettei tuo tule tapahtumaan. Venäjän armeijalla ei ole resursseja tuollaiseen hyökkäykseen. Tuo on vain ryssäbottien copea sille, kun Ukraina tekee läpimurron.
"kun Ukraina tekee läpimurron."
Taas?
Ja niitä on paljon lisää...Ensimmäinen puolustuslinja on jo murrettu.
Mikä naurattaa? Onko perse noin kipeänä analyysistä katsoen tilannetta ja miten se voisi hyvin edetä?
Olen piirtänyt monesti bakhmutin alueella jne. missä seurasin tilannetta. Laitoin jopa huomautuksen teikäläisille, kun näitä piirsin mutta unohtunut kaikki toki.Aika harvan mielestä tuo olisi hyvin etenemistä.
Kyllä tuo minun silmään on se, miten tilanne voisi pahimmillaan edetä.
Ymmärrän pointin tuossa, mutta esität asiat hyvin usein tavalla, että odotat Venäläisten onnistumista. Vastaavia viivoja et ikinä piirrä Ukrainan hyökkäyksistä. Tämä on se asia missä tämä ”neutraali” seuraaminen murenee.
Itse kyllä Bahmutin hommassakin kommentoin useaan kertaan sitä, että Venäläiset etenee hitaasti, mutta varmasti mikä oli huono asia.
Ja analyysiin pohjautuvat currentTHING-viivat eivät ole edes suoria, sen verta käsi täriseeRyssät ilmeisesti koittaa poskea robottidyyniin nyt
Olisi ikävä paikka menettää osakin kontrollia tuosta alueesta ukrainan kärjen kannalta
katso liitettä 254751
No onneksi se ei ole sun uskosta kiinni.En ole tätä ukrainan vastahöökiä uskonut missään vaiheessa ja näen tilanteen erittäin riskaabeliksi tällä hetkellä heille.
Kuka niin väittänyt? Miten helvetissä on niin vitun vaikea kuunnella kommentteja tästä asiasta?No onneksi se ei ole sun uskosta kiinni.
Se on varmasti huomattavasti helpompaa koskaVähän tuntuu unohtuvan noiden riskiskenaarioiden viivojen vedossa, että tuskinpa ne venäläiset itsekään kykenevät omien sulutustensa ja miinakenttiensä takaa/keskellä mihinkään äkillisiin manöövereihin.