Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liitteet

• anomus.webp
    anomus.webp
    86,8 KB · Katsottu: 135
Onkse Huhtapubi siis ihmisten mestoja vai tyyliin Seinäjoen vastine Kaivurille? Ts. kannattaako sinne miettiäkään menevänsä alta kahden romillen?
Niin, huhtapubi on lepposa pikkunen pubi, yhtä pieni terassi. Sopivasti alamäkeen sairaalalta. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Itse mennyt sinne aina istumaan iltaa ja puhumaan paskaa työ"kavereiden" kanssa.

Viimeksi muokattu:
Anteeksi saa aina helpommin kuin luvan.

T. kaikkien janoisten sankari
Kun puhutaan parisuhteesta niin niukin naukin riittääkö vuosikaan, pari vuotta niin sitten voi alkaa käyttämään tätä mutta harkiten silloinkin.

Sopivasti alamäkeen sairaalalta.
Yks entinen ravintoloitsija tuumas täällä ravintolassaan parille suurkuluttajakantikselle, että "täältä saa kyllä vauhtia alamäkeen".

Ehkä tuo ei sairaalassa toimis ihan samalla tavalla.

Yks entinen ravintoloitsija tuumas täällä ravintolassaan parille suurkuluttajakantikselle, että "täältä saa kyllä vauhtia alamäkeen".

Ehkä tuo ei sairaalassa toimis ihan samalla tavalla.
Kyllä siellä aina näkee henkilökuntaa voimia hakemassa.

Niin, huhtapubi on lepposa pikkunen pubi, yhtä pieni terassi. Sopivasti alamäkeen sairaalalta. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Itse mennyt sinne aina istumaan iltaa ja puhumaan paskaa työ"kavereiden" kanssa.
Oon käyny kahdesti siinä pihassa ja ainakin kahtesti ajanut siitä ohi, mutta sisälle asti ennole vielä päässyt.

Erikoinen näky. Huhtapubi, @vokot ja @TJJ istuu väittelemässä pöydässä toineen kertoo olevansa läski ja toinen yksinäinen, kummatkin itkevät.

Sivupöydässä kiusaantuneen näköiset nimimerkit juovat olutta ja teeskentelevä että ovat sattumalta paikalla.

Back
Ylös Bottom