🇺🇦 Ukrainan sota 🇺🇦

Meta title: 🇺🇦 Ukrainan sota – Suurvaltakonflikti joka muovaa Euroopan voimasuhteet uusiksi 🇺🇦

Meta description: Keskustelua sodan etenemisestä, aseavusta, taktiikoista ja poliittisista vaikutuksista – mitä tapahtuu rintamalla ja kulisseissa?*

Kauanko veikkaatte että sota vielä kestää vuosissa?

• 1

Votes: 10 23,8%
  • 2

Votes: 12 28,6%
  • 3

Votes: 4 9,5%
  • 4

Votes: 1 2,4%
  • 5

Votes: 3 7,1%
  • 6

Votes: 2 4,8%
  • 7

Votes: 2 4,8%
  • 8

Votes: 0 0,0%
  • 9

Votes: 0 0,0%
  • 10 tai enemmän

Votes: 8 19,0%

• Total voters
    42

Ryssäfanien mukaan länsi kärsii pakotteista ja sodasta ryssää enemmän, itseasiassa palstan paskasakin mukaan ryssä vaan hyötyy tästä. Miten kuitenkin veikkaan, että vastaavia lukemia ei lännen suunnalta löydy. Toki länsikin ottaa osumaa, mutta ryssä taantuu vajaan paskomisesta puskaan paskojiksi, länsi kyllä toipuu.

Ryssäfanien mukaan länsi kärsii pakotteista ja sodasta ryssää enemmän, itseasiassa palstan paskasakin mukaan ryssä vaan hyötyy tästä. Miten kuitenkin veikkaan, että vastaavia lukemia ei lännen suunnalta löydy. Toki länsikin ottaa osumaa, mutta ryssä taantuu vajaan paskomisesta puskaan paskojiksi, länsi kyllä toipuu.
Ryssä ollut taantumassa, romahtamassa ja paskomassa vajaan 1,5v
Jatkuvasti.
Olis siis kiva tietää koska asiat tapahtuu vai cope jatkuu?

Hienoa kun ryssäfanit/ryssäfan-base tottelee jo nimeltä 😂
Sä olet hokenut tuota leimausta 1.5v ja se mihin kohdistat on täysin selvää tässä vaiheessa.
Mitään oikeaa argumenttia mihinkään asiaan et ole antanut vaan käytännössä huutelet vain siellä sivussa mikä ei minua haittaa.

Täytyy kyllä sanoa että nimimerkki Löylyttäjän asiapitoinen anti tähän ketjuun alittaa lähes kaikkien yllä mainittujen, jopa joidenkin siinä mainitsemattomien, kuten Huntsu, tason. Että laita sinä vaan vaikka koko pakkis ignoreen, muut osaa kyllä itse päättää mitä lukee ja mitä ei.
Asiapitoinen anti? heh laskehan nyt 1+1 ja istu alas.

Naulan kantaan:

"-  Tämä myös osoittaa, että presidentti Putinin hyökkäyssota Ukrainaa vastaan oli suuri strateginen virhe. Hän täysin aliarvioi ukrainalaiset, hän aliarvioi liittokunnan maiden yhtenäisyyden, mutta myös poliittiset seuraukset Ruotsin ja Suomen kaltaisissa maissa."

Maailmanhistorian pahimpia ryssimisiä siis.

Vakavampi juttu on armeijan kritisointi ja kaikki sen ympärillä pyörivä keskustelu. Siitä joutuu helposti kuseen ja se ei ole lännen propagandaa, että ihmiset ilmiantavat näistä puheista toisiaan vaan sitä oikeasti tapahtuu koko ajan.
Tätä olen ihmetellyt. Mistä tuo kumpuaa?

Venäjän talous ei kestä vuosien sotaa ja rahat loppuu kesken kohta. Rupla on jo lähes vessapaperia, energiatulot on romahtaneet ja kukaan ei investoi Venäjälle. Venäjä on sosialisoinut länsimaisia omistuksia ja tuollaisen jälkeen kukaan ei investoi tuonne enää ja venäläisestä omaisuudesta on tullut epälikvidiä. Vaikka Venäjän valtio yrittäisi myydä omistuksia ja saada sillä tavalla rahaa, niin kuka noita ostaisi maariskin takia? Noilla omistuksilla on kirjanpitoarvo, mutta Venäjä ei pysty myymään niitä minnekään.

Kauan tää sun ”kohta loppuu” oikein kestää ku se on kestäny jo aika kauan? Tuleeko lopputekstit 24 vai 25?

Tätä olen ihmetellyt. Mistä tuo kumpuaa?

No siihen on muutama vuosisata siellä ihmisiä opetettu, niin ei se ilmiantamisen kulttuuri ihan hetkessä katoa. Tai ei ole ikinä päässyt katoamaankaan.
Se on minustakin tuo kulttuuri. Ei ihmiset sitä piruuttaan tee vaan he tekevät mielestään oikein, suojelevat maataan.

Venäjällä on kuulemma myös joku ihme laki, jonka mukaan ilmoittamatta jättäminenkin voi olla rikos tai näin ainakin akka minulle on kertonut. En ota vastuuta tiedon oikeellisuudesta.

Back
Ylös Bottom