🇺🇦 Ukrainan sota 🇺🇦

Meta title: 🇺🇦 Ukrainan sota – Suurvaltakonflikti joka muovaa Euroopan voimasuhteet uusiksi 🇺🇦

Meta description: Keskustelua sodan etenemisestä, aseavusta, taktiikoista ja poliittisista vaikutuksista – mitä tapahtuu rintamalla ja kulisseissa?*

Kauanko veikkaatte että sota vielä kestää vuosissa?

• 1

Votes: 10 23,8%
  • 2

Votes: 12 28,6%
  • 3

Votes: 4 9,5%
  • 4

Votes: 1 2,4%
  • 5

Votes: 3 7,1%
  • 6

Votes: 2 4,8%
  • 7

Votes: 2 4,8%
  • 8

Votes: 0 0,0%
  • 9

Votes: 0 0,0%
  • 10 tai enemmän

Votes: 8 19,0%

• Total voters
    42
Mamahakin valehtelu alkaa menemään liian pitkälle täällä, sitä on jatkunut jo liian pitkään.

Taas viimeisimmät viestit foorumille sen osoittavat, kaikki tarkoituksellista valetta, propagandaa ja harhaanjohtamista.

Auf wiedersehen Mamahak
Kuka tämä sun Mamahak on,kun nii kovaa väitit se ei ole Makhak?

Porttikielto siksi kun ei aja sun agendaa 😳

Kuka tämä sun Mamahak on,kun nii kovaa väitit se ei ole Makhak?

Porttikielto siksi kun ei aja sun agendaa 😳

Tavoistani poiketen satuin lukemaan ignoret, kun oli tämän sivun ainoa viesti ja näytti muuten tyhjältä koko sivu

Uskon että sun kysymys on vilpitön, koska älykkyytesi on niin matala. Tämä ei siis ole vittuilua, vaan aivan normaalia havannointia, sinun älykkyys on Forrest Gumpin tasolla.

Nyt vastaan kysymykseesi johon halusit vastauksen, toivottavasti ymmärrät, vaikkakin edellä mainituista syistä johtuen, uskon että et.

Eli; tämä Mamahak nimimerkki on useampaan otteeseen yrittänyt saada vaiennettua täällä foorumilla hänen kanssaan eriävät mielipiteet ottamalla yhteyttä, tai vetoamalla ylläpitoon, että nämä estäisivät käyttäjät, jotka eivät ole linjassa Mamahakin propagandan kanssa.

Eli nyt osoitat syyttävällä sormella ystävääsi mamahakkia, joka syyllistyy tähän muiden äänen vaientamiseen jatkuvasti, tai siis sen yrittämiseen.

Ai niin, vielä lisäys, mitään jatko vastausta et tule saamaan minulta. En jaksa lukea tuota paskasti muodostettua tekstiä. Jos yrittää olla jotenki isänmaallinen, niin olisi syytä käydä armeija ja opetella kirjoittamaan edes välttävästi äidinkielellä.

Mistä tuo raato sitten on kun näitä ei ole aiemmin pudotettu? Olikohan yksi aiemmin, mutta sekin Syyriassa.
Jos on yhteensä seitsemän ilma-alusta ammuttu Wagnerin toimesta alas, mutta tapahtuneista ei ole käytännössä yhtään selvää kuvamateriaalia nostettu esille, niin ainakin itteä hieman mietityttää, onko totta vai ei?? Kuitenkin koko maailman mielenkiinto oli pe-la Wagnerin toimissa, ja porukka kyllä mielellään laittais tämäntyyppistä kuvaa jakoon.

Kyllä se on heikkoutta, jos ei pää kestä vittuilua ja ei osaa sanoa takaisin ja pitää itkeä ylläpitoa apuun. Kuten teille z-rotille aikaisemmin jo kerrottiin, niin itse aloititte tämän huutelun, mutta venäläiseen tyyliin saitte selkäänne ja aloitte sitten itkemään. Minä en sääli teitä, koska olette kuitenkin puolustelleet noita ryssien iskuja siviilejä kohtaan yms. hirmutekoja ja itse aloititte loanheiton palstalla. Aikaisemmin useaan otteeseen porukka pyysi olemaan asiallisempi, mutta se ei tietenkään onnistunut ryssien kanssa, koska ryssä ymmärtää vain voimaa. Nyt sitten ollaan tässä.

Ei tässä Jere ole kyse pään kestävyydestä, vaan siitä, ettei jaksa typerää ja lapsellista vittuilua puolin ja toisin, joka ei useimmiten edes liity itse asiaan, tämän voisi karsia pois. Ymmärrän toisaalta että et sitä halua, koska silloin myös muut mielipiteet ja kannat pääsevät esiin, joka tietenkin sotii täysin sinun demokratia käsitystäsi vastaan, joten sen takia teidän täytyy valehtelemalla yrittää hiljentää "väärässä" olijat. En ole hiljaa, mutta en myöskään alennu samalle tasolle teidän kanssanne. Ja se tästä.

tämä Mamahak nimimerkki on useampaan otteeseen yrittänyt saada vaiennettua täällä foorumilla hänen kanssaan eriävät mielipiteet ottamalla yhteyttä, tai vetoamalla ylläpitoon, että nämä estäisivät käyttäjät, jotka eivät ole linjassa Mamahakin propagandan kanssa.

😮 en tiennytkään tätä. Taisto on siis kova.

😮 en tiennytkään tätä. Taisto on siis kova.

Juurihan tuo edellisellä sivulla tätä taas vaihteeksi yritti. Olisiko kolmas tai neljäs kerta, kun minun kohdalla hän vinkuu ylläpidon perään, että tulisi nimimerkkini hiljentää pakkikselta lopullisesti.

Seuraavassa postauksessa saattaa hän huutaa jo suomessa puuttuvan sananvapauden perään. Eli siis tarkoitus on propagandan levittäminen, eripuran ja polarisaation voimistaminen, valehtelu, ryssän edun ajaminen jne...

Tavoistani poiketen satuin lukemaan ignoret, kun oli tämän sivun ainoa viesti ja näytti muuten tyhjältä koko sivu

Uskon että sun kysymys on vilpitön, koska älykkyytesi on niin matala. Tämä ei siis ole vittuilua, vaan aivan normaalia havannointia, sinun älykkyys on Forrest Gumpin tasolla.

Nyt vastaan kysymykseesi johon halusit vastauksen, toivottavasti ymmärrät, vaikkakin edellä mainituista syistä johtuen, uskon että et.

Eli; tämä Mamahak nimimerkki on useampaan otteeseen yrittänyt saada vaiennettua täällä foorumilla hänen kanssaan eriävät mielipiteet ottamalla yhteyttä, tai vetoamalla ylläpitoon, että nämä estäisivät käyttäjät, jotka eivät ole linjassa Mamahakin propagandan kanssa.

Eli nyt osoitat syyttävällä sormella ystävääsi mamahakkia, joka syyllistyy tähän muiden äänen vaientamiseen jatkuvasti, tai siis sen yrittämiseen.

Ai niin, vielä lisäys, mitään jatko vastausta et tule saamaan minulta. En jaksa lukea tuota paskasti muodostettua tekstiä. Jos yrittää olla jotenki isänmaallinen, niin olisi syytä käydä armeija ja opetella kirjoittamaan edes välttävästi äidinkielellä.
Sä voit jatkaa tuota ininää ja vittuilua mulle ihan sama, en jaksa moiseen enää alentua. Kannattaisko hakea jotai apua kun noin vanne kireällä ja patoutumia joka puolelle.

Kuka sen päättää mikä on virallinen totuus ja mikä valetta?

Oi miten filosofinen kysymys? Uskon kyllä, että tällä foorumilla on lisäksesi ainakin kolme nimimerkkiä, jotka pohtivat samaa, annan heidän etukirjaimet "R" "S" "M".

Kuka päättää onko päivä sittenkin yö ja toisinpäin?

Oliko sinullakin ikä siinä 15v tietämillä vai Forrest Gump syndrooma?

Ottaako niin koville jos keskustelupalstalla joku erimieltä?🙂
Heh. Ehkä tiedät ettei ole eri mieltä olemisesta kyse. Eri mieltä olevat ihmiset kai se on syy miksi forumeilla pörrätään, tai ei minua ainakaan kiinnostais keskustella asioista vain samaa mieltä olevien kanssa. Muutaman tyypin laittanut välillä ignoreen, mutta ei se toimi kun muut ei laita, eli oikeesti vaatisi moderointia. Mut nyt tää on tätä. Makhakia en ole muuten kai koskaan ignoreen laittanut kun välillä se puhuu tolkullisiakin ja näissä ryslandiaan liittyvissä jutuissa tuottaa hyvää viihdettä ainakin itselleni.

Oi miten filosofinen kysymys? Uskon kyllä, että tällä foorumilla on lisäksesi ainakin kolme nimimerkkiä, jotka pohtivat samaa, annan heidän etukirjaimet "R" "S" "M".

Kuka päättää onko päivä sittenkin yö ja toisinpäin?

Oliko sinullakin ikä siinä 15v tietämillä vai Forrest Gump syndrooma?
Jaahas.
Elikkä jos joku erimieltä kanssasi niin laitat banniin tai alat kirjoittaa ala-aste juttuja.
Mike joskus laittanut ettei meinaa sensuroida pakkista, kuten moni muu foorumi.
Mä itse mielellään luen eri mielipiteitä, tääkin ketju vois olla aija hiljainen muuten.

Jaahas.
Elikkä jos joku erimieltä kanssasi niin laitat banniin tai alat kirjoittaa ala-aste juttuja.
Mä itse mielellään luen eri mielipiteitä, tääkin ketju vois olla aija hiljainen muuten.
Yritä ymmärtää häntä, kaikille ei trenbolone sovi, nyt hän kerranki saa olla mies "leijona" ja pitää ääntä netissä 💪

Jaahas.

Ei nyt taas sekoitat minut mamahakkiin, ystävääsi.

Sinulla näyttää olevan samaa vikaa kuin sarmxilla, eli ymmärrys on todella heikolla tolalla.

Jaahas.
Jos et ole ketjua lukenut, niin nuo Suntsun mainitsemat nimimerkit ne kovimmat päänaukojat ovat, ja ehdottomasti kovaäänisimmät. Katsopa vaikka viime sivulta miten sivistyneesti käyttäjä Roopeli vastasi minulle, kun mainitsin heidän kirjoitustyylistään täysin asiallisesti. Onko sun mielestäsi ihme, että nuo trollit eivät ole kovin suuressa suosiossa ja saattavat herättää pientä vastavuoroista vittuilua?

Back
Ylös Bottom