Näitäkö pitäs sitte oikeesti uskoa et Venäläisiä kuolee sen 1000 per päivä puolustaessaanki jopa? Koska Ukrainian generall staff
Ei kun Prigosin näin sanoi itse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitäkö pitäs sitte oikeesti uskoa et Venäläisiä kuolee sen 1000 per päivä puolustaessaanki jopa? Koska Ukrainian generall staff
Tuolta omasta referenssirymästäni Venäjällä aika yksimielinen näkemys, että mielummin nykyinen elintason aleneminen kitkuttelun jatkuminen kuin jonkinasteinen sisällissota joka ehkä jolloin aikavälillä saisi asiat paranemaan. Wagner ei saa ymmärrystä toimilleen, Prigokin on kuulemma ruma kunti.
Mutta on nuo venäläiset vaan aikamoisia vekkuleita. Reaktiot Wagnerin kapinaan meni näin tuolta minun refenssihenkilöltäni.
Viime viikon perjantaihin asti: Ei enää koskaan takaisin Venäjälle. Tuhotkoon idiootit maan ihan miten vaan haluavat. Ei kiinnosta, ei liikuta.
Lauantai: Lähes hysteerinen reaktio tapahtuneeseen. Itkua pukkaa puhelimessa kavereidensa kanssa. Ruoka ei maistu. Mikään ei maistu.
Sunnuntai: Jatketaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mikä kapina, missä? Eihän siellä mitään tapahtunut. Ei kiinnosta.
Melkoinen tuuliviiri.
Jos oli todellinen yritys Prigolla saada isommasta vallankahvasta kiinni, niin rumasta miehestä emme enää kuule. Ei ruumista, ei ongelmaa.. Tuolla tavalla se ryssälässä toimii.
Esim. Ukrainan säännöllisesti julkaisema listaus Venäjän tappioista voisi olla hyvä esimerkki informaatiosodankäynnistä. Siinähän on käytetty ihan reipasta kerrointa vs. todellisuus. Mutta joo, en ole alan asiantuntija. On vaan jotenkin masentava ajatus, että noinkin tehokas ja halpa ase kuin propaganda on, jätettäisiin käyttämättä lännessä ja annettaisiin etulyöntiasema Venäjälle.
Montako laukaista siellä nyt ammuttiin?
Onko jossain selvää todistus-/ kuvamateriaalia näistä tapahtumista? Ite epäilen kyllä vahvasti, että yksikään kone olisi tonttiin tullut. Toki venäläisiltä voi odottaa mitä vain, mutta en millään jaksa uskoa, etteikö nuihin olisi vastattu voimakeinoin. Koko letkahan oli täysin tarjottimella koko ajan.Ammuttiin vaikka kuinka paljon ja mm. pudotettiin useita hekoja ja lentokone. Ryssät myös tuhosi omaa infraansa. Onko sinun väite, että kaikki oli teatteria?
Tsetseenit katkoneet Wagnereita fanittaneen venäläissotilaan kaulan. Ei anna linkittää videota. Huom en suosittele ketään katsomaan! Sensuroimaton video löytyy Telegram linkistä. En katsonut!
View: https://twitter.com/parrot_soldier/status/1673087221476229120
Päätin laittaa varoitustekstin, kun täällä meni aikoinaan tunteisiin Wagnerilaisten raatokasa kuva! En käynyt Telegramissa katsomassa sensuroimatonta materiaalia. Kävitkö sinä?Katoin. Eipä siinä juuri mitään näytetty ja blurrattu naama. Aikamoisen hype tekstin sait kumminki aikaseks
Päätin laittaa varoitustekstin, kun täällä meni aikoinaan tunteisiin Wagnerilaisten raatokasa kuva! En käynyt Telegramissa katsomassa sensuroimatonta materiaalia. Kävitkö sinä?
peruna
Eikö tuo ole nimenomaan sitä kaikkein tyypillisintä propagandaa, jotta sotajoukkoja kohdellaan videoissa kuin sankareita? Vähän sama juttu, kun jossain ukrainalaisissa Venäjän valtaamissa kaupungeissa asukkaat tulivat vuolaasti kiittelemään venäläisjoukkoja vapauttamisestaan Ukrainan tyrannian alta tai kun itse Vladimir Vladimirovits meni vierailemaan jonkun ukrainalaisperheen asunnossa.Kyllä mä luulen että nuo saavat ymmärrystä toimilleen. Ainakin tietyssä väestössä. Tuolta tuli videoita kun nuoren naiset ottavat kuvia itsestään Wagnerin tankin edessä. Paikalliset vie ruokaa sotilaille kuin joillekin sankareille. Mielenvikaista porukkaa nuo ryssät. Liekkö niistä saisi kunnollisia vaikka pommittais ryssän jokaisen kaupungin maantasalle ja tekisi samat kuin Saksalle. Ovat kyllä niin ylimielistä paska kansaa kuin olla ja saattaa. Näkeehän niiden mielenlaadun jo tuosta möykkysen eukosta.
![]()
Wagner boss is cheered as he leaves Russian city of Rostov-on-Don – video
The Wagner chief Yevgeny Prighozin and his mercenaries were cheered as they left the southern Russian city of Rostov-on-Don on Saturday nightwww.theguardian.com
Mielipuolet fanittaa nykyään wagner pomoa. Ollaan asian ytimessä.Ei kun Prigosin näin sanoi itse.
Ei se wagner ihan hyödytön rosvoporukka ollutkaan mitä maalailtiin. Taitaa olla ryssien tehokkain yksikkö koko sodassa.
Mielipuolet fanittaa nykyään wagner pomoa. Ollaan asian ytimessä.
Kaikki on totta nyt.
Eikös se wagner "tietojen" mukaan ole nyt sulautettu muuhun sotaväkeen.Mitenhän tuo vaikuttaa kun tehokkain yksikkö poissa pelistä? Vai meneeköhän ne takaisin Ukrainaan?
On kyllä taas sellaista soppaa tuo homma, että perässä ei kyllä pysy kukaan. Vaikuttaa kyllä, että paketti on aika sekaisin Venäjän suunnalla.
Menee aika mahdottomaksi ymmärtää mitä tapahtuu jos se ei sitä ole ollut tähänkin asti. Tuo aivan käsittämätön Wagner-episodi, Ukrainan vastahyökkäys, joka on nähtävästi tuottanut kuitenkin tulosta neliökilometreissä mitattuna mutta sitten meidän asiantuntijat sanovat, ettei Ukraina ole päässyt edes Venäjän 1. puolustuslinjoille asti. Vaikka tässä lomaillessa on ollut aikaa yrittää lueskella vähän sieltä sun täältä tapahtumista niin koko ajan olen enemmän vaan pihalla.Mitenhän tuo vaikuttaa kun tehokkain yksikkö poissa pelistä? Vai meneeköhän ne takaisin Ukrainaan?
On kyllä taas sellaista soppaa tuo homma, että perässä ei kyllä pysy kukaan. Vaikuttaa kyllä, että paketti on aika sekaisin Venäjän suunnalla.