Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähteet CNN:lle: Ukrainan vastahyökkäys ei täytä odotuksia
Kaksi länsimaista virkamiestä ja yhdysvaltalaisen asevoimien edustaja kertovat CNN:lle, ettei Ukrainan vastahyökkäys "täytä odotuksia millään rintamalla". Vastahyökkäys on alkuvaiheessaan saavuttanut vähemmän menestystä ja venäläisjoukot ovat osoittaneet enemmän pätevyyttään kuin länsimaisissa arvioissa odotettiin.
Tuoreiden arvioiden mukaan venäläisten puolustuslinjat ovat osoittautuneet hyvin vahvistetuiksi, minkä takia Ukrainan on vaikea murtaa niitä. Lisäksi venäläisjoukot ovat onnistuneet torjumaan Ukrainan joukkojen etenemistä ohjushyökkäyksillä ja miinoilla ja käyttämällä ilmavoimaa tehokkaammin. Useat viranomaiset kertoivat myös CNN:lle, että huono sää oli osoittautunut ongelmaksi ukrainalaisjoukoille.
Monella päät pysyy taatusti pensaassa ja sieltä kuuluu ryssä ryssii ryssältä loppuu kaikki...Ei se laulu mihinkään muutu.Tätä samaa viestiä tuntuu nyt pukkaavan vähän joka tuutista. Eiköhän olisi aika lopettaa venkoilu ja alkaa välittömästi toimittaa sitä Ukrainan haluamaa järeämpää kalustoa. Tai sitten vaan annetaan sen jämähtää tuohon ja aletaan kuluttamaan puolin ja toisin. Pahimmillaan linjat lähtee vielä siirtymään väärään suuntaan.
Joo nyt oon ihan samaa mieltä. Seurataan mitä tapahtuu.Joko propagandaa kertovat ettei onnistu hyökkäys ja sitten iskevät kohta kovaa johonkin tai natosummit paine ja jännäkakka alkaa olemaan housussa ukrainalla.
Joko propagandaa kertovat ettei onnistu hyökkäys ja sitten iskevät kohta kovaa johonkin tai natosummit paine ja jännäkakka alkaa olemaan housussa ukrainalla.
![]()
Ukrainalaislehti: Ukraina iskenyt Krimille johtavaan siltaan mahdollisesti lennokilla
Ukrainalaislehti: Ukraina iskenyt Krimille johtavaan siltaan mahdollisesti lennokillayle.fi
Kertsin siltaa voisi myös posauttaa.
Ei, kun ne oli rokotettuja kaikki.Mitä mieltä täällä ollaan tuosta kadonneesta Titan sukellusveneestä, mää vähä luulen että ryssä on sen tuhoamisen takana.
Ei, kun ne oli rokotettuja kaikki.
Toihan sopii täysin siihen mitä ajattelet. Menee 100% yhteen kaiken muun kanssa mitä kirjoittanut.Mitä mieltä täällä ollaan tuosta kadonneesta Titan sukellusveneestä, mää vähä luulen että ryssä on sen tuhoamisen takana.
Ei vittu! Roketteet upotti sukellusveneen!
Se huono tässä ukrainan propagandassa on että pistävät lukuja niin innolla ylös että eihän niitä vehkeitä pitäisi enää ollakaan tuolla!Jep, piikkiproteiinit puhkaisi aluksen ulkokuoren.
Ei voi pitää paikkaansa, koska ryssä-fanbase ei usko![]()
Mitä mieltä täällä ollaan tuosta kadonneesta Titan sukellusveneestä, mää vähä luulen että ryssä on sen tuhoamisen takana.
Mitä Venäjä tuosta hyötyisi? Jew York Timesin toimittaja oli sitä paitsi saanut nimettömältä virkamieslähteeltä Saksasta tiedon, että 1200 meripeninkulman päässä oli purjehtinut Kreikkalainen katamaraani, jonka omistajat on geneettisen testin mukaan 23% Ukrainalaisia.Mitä mieltä täällä ollaan tuosta kadonneesta Titan sukellusveneestä, mää vähä luulen että ryssä on sen tuhoamisen takana.
Mitä Venäjä tuosta hyötyisi? Jew York Timesin toimittaja oli sitä paitsi saanut nimettömältä virkamieslähteeltä Saksasta tiedon, että 1200 meripeninkulman päässä oli purjehtinut Kreikkalainen katamaraani, jonka omistajat on geneettisen testin mukaan 23% Ukrainalaisia.