🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Ei löydy viaplaysta, tänään piti tulla
Kai tuossa on vaan jokin myöhempi kellonaika.
Luulisi kuitenkin pitävän kutinsa, jos kerran itse Viaplay tästä kertonut. Hassua toki ettei sarjan sivua löydy, vaikka ei olisikaan vielä jakso katsottavissa.

UFC itse sanoo näkyvän Suomessa "V Sport +", mikä lie.
Veikkaan että on vaan joku Viaplay konsernin tason nimi jollekin kanavalle/palvelulle ja todellisuudessa meillä Viaplay.

Eli eiköhän se sieltä jossain kohtaa tänään ilmesty.

Kai tuossa on vaan jokin myöhempi kellonaika.
Luulisi kuitenkin pitävän kutinsa, jos kerran itse Viaplay tästä kertonut. Hassua toki ettei sarjan sivua löydy, vaikka ei olisikaan vielä jakso katsottavissa.

UFC itse sanoo näkyvän Suomessa "V Sport +", mikä lie.
Veikkaan että on vaan joku Viaplay konsernin tason nimi jollekin kanavalle/palvelulle ja todellisuudessa meillä Viaplay.

Eli eiköhän se sieltä jossain kohtaa tänään ilmesty.
No nyt tuli viaplay fightingin fb sivuille, että myöhästyy ja jakso tulee vasta huomenna.

No nyt tuli viaplay fightingin fb sivuille, että myöhästyy ja jakso tulee vasta huomenna.
UFC sivuilla lukee että Tanskassa alkaa 2.6. ja siellähän on myös Viaplay.
Se lienee sitten se oikea Viaplay:n päivämäärä ja joku jossain kämminyt Suomen päivämäärän.

View: https://www.youtube.com/watch?v=aaBj5BHMrQg&ab_channel=ESPNMMA

Emt miks, mut you'll do what you're told on kyl yks hauskimpia laineja ikinä.

Oikeanlaisella leikkauksella saadaan tosi-tv:ssä ihmeitä aikaan ja firman miestä edistävä narratiivi.
Joo kyllä oli leikattu hauskasti :ROFLMAO: mutta todellisuudessa ei ihan noin Chandler reagoinut, pitäisi alkaa siitä 11:09 kohdilta (edit. koko videota ei kannata katsella ellei ole nähnyt avausjaksoa):

View: https://youtu.be/71M2FDWkLp0?t=669

Hienon voiton otti Elizeu Zaleski dos Santos ryssästä.

Tim Elliot otti hienon voiton myös ja huh Jim Miller tyrmäsi nopeasti.

Jännästi Jim Miller ottanu 8 viimeisintä matsiaan kaikki Las Vegas:ssa mikähän tuossa syynä. Asuu New Jersey:ssä joten aika kaukanahan sekin on.

Tässä on monta kysymystä. Miksi kukaan nukkuu kerrossängyssä? Jos joutuvat ottelemaan keskenään, saavatko nukuttua? Onko kuudennen jakson nimi Boiling Point? Ja ehkä tärkein, olenko valmis maksamaan 50€ nähdäkseni valmentajien matsin?

Tässä on monta kysymystä. Miksi kukaan nukkuu kerrossängyssä? Jos joutuvat ottelemaan keskenään, saavatko nukuttua? Onko kuudennen jakson nimi Boiling Point? Ja ehkä tärkein, olenko valmis maksamaan 50€ nähdäkseni valmentajien matsin?
Onko tullut jo tieto, että valmentajien matsi on 50€? Lähtee kyllä Viaplay itseltä pois jos näin on! Kuukausi hinta 45€ ja tarjonta supistunut kokoajan. Enään näkyy UFC ja KSW. Nyt jos pitää vielä erikseen maksaa 50€ että joku kusinen mcrekori on häkissä ni morjens!

Back
Ylös Bottom