Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
| Charles Jourdain, Diego Lopes Jéssica Andrade, Belal Muhammad ja Henry Cojudo toivon voittoon!!! |
Nyt kyllä ryövättiin Cejudo pahemman kerran. Eka ja toka (toka korkeintaan tasan) erä oli selkeästi Cejudolle. Kolmas erä oli tasan.
Aika samat fiiliksetTiukka matsi, mutta kyllä Sterling sai mun mielestä enemmän aikaan.

Mikä vamma?Kron näytti jo pressereistä asti siltä että tulee vaan hakemaan palkkashekin, täysin apaattinen koko viikon. Burnsin hommat lässähti vammaan ja päämatsikin oli aika mitäänsanomaton. Ei jääny paljoa kerrottavaa jälkipolville tästä kortista.![]()
Mikä vamma?
www.mmamania.com
Mä näin ihan samanlailla tän matsin...mä en tajua miten yksi tuomari sai ton CejudolleMä näin matsin aika lailla 49-46 Sterlingille tai jopa 50-45. Tiukkaahan tuo oli, mutta Sterling kaikessa vähän edellä
| Heavyweight | Jairzinho Rozenstruik | vs. | Jailton Almeida |
| Light Heavyweight | Anthony Smith | vs. | Johnny Walker |
| Welterweight | Daniel Rodriguez | vs. | Ian Garry |
| Women's Strawweight | Mackenzie Dern | vs. | Angela Hill |
| Welterweight | Alex Morono | vs. | Tim Means |
| Welterweight | Matt Brown | vs. | Court McGee |
| Heavyweight | Karl Williams | vs. | Chase Sherman |
| Bantamweight | Cody Stamann | vs. | Douglas Silva de Andrade |
| Light Heavyweight | Carlos Ulberg | vs. | Ihor Potieria |
| Lightweight | Natan Levy | vs. | Pete Rodriguez |
| Women's Flyweight | Kim Ji-yeon | vs. | Mandy Böhm |
| Welterweight | Bryan Battle | vs. | Gabriel Green |
| Women's Bantamweight | Jessica-Rose Clark | vs. | Tainara Lisboa |
www.ufc.com
Pitää olla kyllä melko puusilmä ettei tuota matsissa nähnyt, viimeistään vitos/nelos erän alasvienti yrityksen jälkeen irvistys ja käden roikotus oli aika ilmiselvää. Kolmosen jälkeen näytti jo siltä, että jää tuolille.Mikä vamma?
Kiitos. Tihrustin pikkunäytöltäni puhelimesta ilman silmälaseja niin olin enemmän selostuksen varassa. Reissussa Latviassa nääs.Pitää olla kyllä melko puusilmä ettei tuota matsissa nähnyt, viimeistään vitos/nelos erän alasvienti yrityksen jälkeen irvistys ja käden roikotus oli aika ilmiselvää. Kolmosen jälkeen näytti jo siltä, että jää tuolille.