Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Kyllä se käsittääkseni aika hyvin toimii huipputasolla että ylemmissä painoluokissa olevat on vahvempia. 100 kg champ vahvempi ku 90 kg, 115 vahvempi kuin 100 jne. Superin ukot kaikkein vahvimpia. Sitten 130 kg jälkeen toimii huonommin kun lisäpaino monilla suurimmaks osaks läskiä. Jotkut kuitenki onnistuu kasvattaa lihasmassaa ja voimiaan vielä reilusti 130 kg jälkeenkin.
Edelleen korostan etten ole kiistämässä etteikö paino vaikuttais.

Mut sitä painoa on hankala käyttää mittarina jos haluu arvioida vääntäjän tasoa ennen matsia.

Tossa sun painoluokka esimerkissä sun pitää varmaan tietää että joku on mestaruus tason vääntäjä ennen kuin luottavaisesti lyöt vetoa sen puolesta vaikka olisikin isompi.

Se mitä mä yritän sanoa on että matsit kertoo vääntäjän tasosta kaiken oleellisen. Sen isokokoisuuden voi jättää huomiotta.

Edelleen korostan etten ole kiistämässä etteikö paino vaikuttais.
//
Sen isokokoisuuden voi jättää huomiotta.
Eli mitä sä nyt niinkuin yrität sanoa? Onko täälä joku väittänyt että Levan on niin vitun kova ihan vaan siksi että painaa 190kg? No ei ole, vaan tosiaan siksi että on niin vitun vahva ja oletettavasti myös hyvin taitavakin vääntäjä. Mutta se nyt on faktaa että noihin raameihin sitä voimaa pystyy pakkaamaan ihan erilailla kuin jos olisi vaikka 175/95.

Ainahan niitä superyksilöitä löytyy, mutta olen varma että suurella otannalla voimalajeissa 80 kiloiset pesevät 70 kiloiset, 90 kiloiset voittavat 80 kiloiset jne jne.

Eli mitä sä nyt niinkuin yrität sanoa? Onko täälä joku väittänyt että Levan on niin vitun kova ihan vaan siksi että painaa 190kg? No ei ole, vaan tosiaan siksi että on niin vitun vahva ja oletettavasti myös hyvin taitavakin vääntäjä. Mutta se nyt on faktaa että noihin raameihin sitä voimaa pystyy pakkaamaan ihan erilailla kuin jos olisi vaikka 175/95.

Ainahan niitä superyksilöitä löytyy, mutta olen varma että suurella otannalla voimalajeissa 80 kiloiset pesevät 70 kiloiset, 90 kiloiset voittavat 80 kiloiset jne jne.
No jos siitä koosta ei pysty tekemään päätelmiä miten hyvä joku on vääntää niin miksi nostaa koko asia edes esille?

Sitä minä vaan. Ei enempää eikä vähempää.

Siksi, koska kyllä se aika olennaisesti kuitenkin vaikuttaa asiaan. Ja koska tässä ketjussa keskustellaan kädenväännöstä.

Ensimmäinen kädenvääntöketjun "nahina" pakkiksessa. Sama kuin katsoisi oman lapsen ajavan polkupyörällä ensikertaa yksin 😍

Michael-Jackson-Popcorn-GIF-Meme-Eating-Popcorn-Featured-StudioBinder.webp

Ei mitään hajua kumpi vie Brzenk vai Cypi. Miten muilla veikkaukset?

Devon on jotenki ilmiselvän voittajan tuntuinen Sandrista vastaan. Ei sitä kukaan alle 115 kg voita tällä hetkellä. Sandris vs Prudnik ois kova.
Sasho sais tulla hämmentää toho 105 kg sarjaan mukaan. Ja boostattu 15 kg paisunut Zoloev 😄

Jestas sentään. Noihan on puolikkaita hauiskääntöjä 10x70 kg. Aivan sairas äijä. Varmaan nousis 100 kg looppiremmistä samalla kulmalla kun Zaur. Ja jösses mikä pala 💪
Tosin 100kg on melkeen 50% enemmän ku 70kg 😄 Ja mun mielestä noi irrotukset on paljon vaikeempia ku tollanen kääntely. Sairas suoritus silti 💪💪

Devon on jotenki ilmiselvän voittajan tuntuinen Sandrista vastaan. Ei sitä kukaan alle 115 kg voita tällä hetkellä. Sandris vs Prudnik ois kova.
Sasho sais tulla hämmentää toho 105 kg sarjaan mukaan. Ja boostattu 15 kg paisunut Zoloev 😄
Pakkohan Cypin on voittaa 😄 Ei tuu muuten mitään.

Tosin 100kg on melkeen 50% enemmän ku 70kg 😄 Ja mun mielestä noi irrotukset on paljon vaikeempia ku tollanen kääntely. Sairas suoritus silti 💪💪

Mutta Smaevilla taas kyynärvarren kulma käy lähes vaakatasossa ja siitä vielä tulee ylös 10 toistoa. Zaurilla paljon pystympi kyynärvarsi tossa irrotuksessa.

Itse veikkaan cypiä. Ollu kova taas ja viime kuukausina tiukentunu rajusti. En tiiä riittääkö Brzenkillä kaasu enää voittaa niin montaa erää ku cypillä on niin raju se open toprolli nyt.

Back
Ylös Bottom