Vertailu on miehet vs naiset on 1:1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vertailu on miehet vs naiset on 1:1.
? Idealisti.
Juu, mut uskon et ymmärsit mitä hain takaaVoima on voimaa.
Juu, mut uskon et ymmärsit mitä hain takaa.
Käsittääkseni kaikki vanhat tulokset merkattu single ply-sarjaan syystä että varusteet oli mitä oli aikaisemmin eikä tainneet olla niin sanktioituja kuin nykyään niin ei voi raakanostoiksi laskea.Olen siinä käsityksessä, että jonkulainen alkeellinen kyykkypuku tuolloin jo ollut käytössä.
Ainakin openpowerliftingissä merkattu single ply sarjaan. Raakatulokset näkyy erikseen siellä lisäksi.
Ymmärsin. Voimanoston standardit/levelit on varmaan ihan hyvä taulukko vertailla.
![]()
Powerlifting Strength Calculator - Strength Level
Calculate male/female ability in powerlifting based on Strength Level standards.strengthlevel.com
Esim. 60 kg nainen kun tekee 328 kg totalin tai enemmän niin on Elite.
Joo soitin ja tarkastin asian, kun kummiskin jotain 30v aikaa. Takakyykky oli 402,5kg, etukyykky 280kg, penkki 185kg. Oli kuollut nuorena hämärissä oosuhteissa.
Jäätävän iso perse oli sil ja yölläkin heräili syömäänOn kyl ollu jäätävät voimat jannulla
Ysärillä luultiin että yölläkin kannattaa syödä ettei tule katabolinen tilaJäätävän iso perse oli sil ja yölläkin heräili syömään![]()
Mä en ikinä tehnyt sitä. Tuntu silloin, et sit homma menee överiksiYsärillä luultiin että yölläkin kannattaa syödä ettei tule katabolinen tilaBodaus lehdessä kehotettiin tekemään yöksi protsku drinkki valmiiksi. Muistan itsekin tehneeni noin. Oli kyllä ihan jäätävän tyhmä neuvo. Unet vain häiriintyivät ja vitutti kun väsytti koko päivän.
Ysärillä luultiin että yölläkin kannattaa syödä ettei tule katabolinen tilaBodaus lehdessä kehotettiin tekemään yöksi protsku drinkki valmiiksi. Muistan itsekin tehneeni noin. Oli kyllä ihan jäätävän tyhmä neuvo. Unet vain häiriintyivät ja vitutti kun väsytti koko päivän.
Mulla oli hydralisoitua heraa pullossa. Ei tarvinnut jääkaappia. Otin huikan jos heräsin.Ysärillä luultiin että yölläkin kannattaa syödä ettei tule katabolinen tilaBodaus lehdessä kehotettiin tekemään yöksi protsku drinkki valmiiksi. Muistan itsekin tehneeni noin. Oli kyllä ihan jäätävän tyhmä neuvo. Unet vain häiriintyivät ja vitutti kun väsytti koko päivän.
Joo Mulle ihan yks valmentaja guru sanoi että aina pitää syödä ja nälkä on katabolian merkki.Noi oli niin vitun vammasia ja vauriollisia neuvoja kun natut lukee ja koittaa toteuttaa. Toi tiheästi syöminen ja katabolian pelko teki itelle esim. sen että kun 2007 pakkikselle tuli "intermittent fasting" ketju niin skippasin sen tyyliin "lukematta paskaa". Oli vitun vaikea dieetata kun pelkäsi hulluna kataboliaa. Insuherkkyys ihan kuraa kun kokoajan lappaa ruokaa naamaan. Sitten kun joskus ehkä 2017 testasin pätkäpaastoa niin avautu silmät ja samalla kävi vituttamaan. Ei oo pakko syödä edes joka päivä eikä silti lihakset lähde ja fläsä tippuu helposti.
Tästä jotain kuului aikoinaan. Sellaselta taholta että ite uskon, niin kuulemma 300kg persepomppupenkki ja reilusti vajaana 500kg kyykky. Kuulemma 400kg meni kohtuullisesta syvyydestä jokunen toisto. Tätä ukkoa tosiaan useampi ajeli kattomaan kun niin uskomattomia huhuja kuului. Sitä en sitten tiedä oliko varustenostoja.Onko joku muuten kuullut Kemin ihmemiehestä?
Tämä oli muuten tapana ennen. Käytin itsekin. Lihaksen palautuminen treenistä kesti kuulema 14 päivää. Ei saakeli.Käytin jopa 14 päivän kiertoa
Joo se malton ahmiminen oli ihan älytöntä mullakin kaveri veti vain sitä palkkariksi ja sitä myytiin helvetin isoja säkkejä Itse en jostain syystä hirveesti innostunut siitä.Tämä oli muuten tapana ennen. Käytin itsekin. Lihaksen palautuminen treenistä kesti kuulema 14 päivää. Ei saakeli
Toinen neuvo minkä sain oli malton yliannostus. Sanottiin syö joka aterian jälkeen 250g maltoa. No mä söin. Kuukaudessa "kasvoin" 7kg. Kaikki tuli mahaan. Olo oli ihan hirveän sikamainen.
Tämä oli muuten tapana ennen. Käytin itsekin. Lihaksen palautuminen treenistä kesti kuulema 14 päivää. Ei saakeli
Toinen neuvo minkä sain oli malton yliannostus. Sanottiin syö joka aterian jälkeen 250g maltoa. No mä söin. Kuukaudessa "kasvoin" 7kg. Kaikki tuli mahaan. Olo oli ihan hirveän sikamainen.
Ihan tämä samanlainen " kehonrakennus" tuli myös tehtyä toki tuli otettua maltoa mutta ehkä vähemmän kuin moni muu.Ite vedin myös maltoa reilusti ja otin vuodessa 20 kg painoa natuna. Luulin että lihas kasvo mutta sitten huomasin että olin tehny itestäni irvokkaan läskin saatana.