En sanonut, että joka kortilla oli vain mainissa top 10 ottelijat, vaan sanoin: "Silloin ei valitettu kurakorteista, vaikka kortilla olisi ollut pelkässä pääottelussa top 10 ottelijat". Eli pienemmistäkään korteista ei valitettu ja niitä pienempiä kyllä mahtui mukaan silloinkin. Oli UFC on FX:ää ja UFC on Fuel TV:tä.. ja mitä näitä oli muita iltoja, joissa ei aina ollut joka kortti täynnä top ottelijoita.
Se että valittaa jonkun kortin huonoutta vain siksi, ettei tiedä kaikkia ottelijoita tarkoittaa sitä, ettei ymmärrä sitä ettei UFC pysty joka viikonloppu laittamaan pääkorteille pelkkiä top ottelijoita. Miltä kuulostaisi semmoinen vaihtoehto, että UFC televisioisi pelkästään isommat kortit ja pikkukortit oteltaisiin Apexissa ilman kameroita? Palattaisiin vanhaan malliin, kun iltoja oli kerran kuussa. Onpahan sit ainakin pelkkiä isompia nimiä mitä katsella. Tämä ei siis ollut pelkästään sulle tää kysymys, vaan tämmönen yleinen ihmetys kaikille, jotka valittaa kurakorteista.
Mun mielestä on loistavaa, että lähes joka viikonloppu on tapahtuma. Mä voin itse päättää minkä katson ja minkä en. Tuntuu kummalliselta, että näiden pikkukorttien näyttäminen isompien korttien seassa olisi jotenkin huono asia. Tai siis miten sen voi kääntää negatiiviseksi asiaksi? Varsinkin, jos Viaplaystä maksaa joka kuukausi, niin eikö tarjonnan runsaus ole hyvä asia? Aika vaativaa kansaa, jos odottaa UFC:n joka viikonloppu saavan korteille pelkkiä top ottelijoita. Se on yksinkertaisesti mahdotonta. Meitä vaparifaneja selvästi lellitään liikaa..