Tosta on vitusti aikaa, jos nyt siellä olis karmeita lääkittyjä karjuja, niin aivan sama show-efekti tapahtuisi kuin kaikissa muissakin lajeissa. Ennen meillä oli tasapuoliset mahdollisuudet kun Kirit ja muut jylläs siellä. Nyt ei enää ole mitään saumaa tapella maailman parhaita vastaan, joka taas ikävästi syö vähän lajin wow-efektiä. Inhorealistista mutta niin totta. Isot karjut mitä tuolla maailmalla nostelee 500kg vetoja, on niin vitun lääkittyjä ettei mitään. Ne kerää vain huomiota. Ja mitä striimiin tulee, niin hyvin voi vertaa Rogueen. Se nyt ei mikään maailman isoin työsarka ole striimaa jotain kisoja, mutta koska tehdään jotain diilejä telkkariin, niin se ei tule koskaan tapahtumaan. Me ollaan 2022 vuodessa, ei missään 90-luvussa jossa ihmiset kyttäs telkkaria. Laji tarvii striimit, vaikka maksullisena, lisää huomiota internetissä. Monellako noista kavereista on edes instatilejä ja valtavasti seuraajia, sulla, Vertillä ja Mikalla, thats it.
Koko systeemi on aivan väärin vedetty ja se pitäis freesaa kokonaan. Mä en tiedä miten promoottorit hoitaa tota, mutta ei voi sanoa että hyvin. Jos Pakkotoiston omistajana mulla ei ole edes hajua koska täällä kisaillaan, niin on se kyllä paskasti hoidettu. Ja edelleen, miksei ne ota muhun yhteyttä, niin mä promoisin totakin lajia olenkin jo tehnyt useamman kanssa videoita. Aika otollinen paikka Pakkotoisto kuitenkin on tällekin touhulle. Mutta jos mentaliteetti on jossain 90-luvun telkkarissa, niin ei siitä tule lasta eikä paskaa.
Ja naurettavinta, se kisojen promoominen jossain täällä, ei edes maksais niille penniäkään, mutta koska asenteet on aivan vituilaan internettiä kohtaan, niin tässä sitä ollaan. SM-kisat nähdään joskus 6kk päästä telkkarissa, tiettynä aikana, mitä järkeä tossa on? Ei mitään.