View: https://youtu.be/x_9mca3cCnQ
cdc:n emäntä tuossa videon keskivaiheilla todellakin kuulostaa tuote-esittelijältä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menes takaisin sinne mt-osastollesi.
[/QUO
Olipas rumasti sanottu. Saman voi sanoa myös nätimmin "Ota pari buusteria, niin kyllä se siitä."
View: https://mobile.twitter.com/ER_Korhola/status/1570879085513154560
Lehdistö kertoo Koronan vaaroista, niin liioitellaan. Kun lehdistö kertoo rokotehaitoista, niin lehdistö on oikeassa ja ei ainakaan liioittele.
En tiedä mihin sijoitun täällä universumissa, mutta on tämä yhtä komediaa koko touhu.
Joo totuuden puhumisesta olen samaa mieltä. Olen kai todennut oman voimattomuuteni ja antanut periksi. En voi kuin nauraa.Minun mielestäni olisi ollut ihan aiheellista uutisoida sekä koronasta että rokotteista todenmukaisesti; kummankaan riskiprofiili ei ole aivan täysin tiedossa ja siksi on tärkeää, että ihmiset tekevät omat päätöksensä. Tämä ei toteutunut ja mielestäni se on aika vakava asia. Ei naurata, kun ainakin kaksi vuotta media käytännössä toisti lääkeyhtiöiden, WHO:n ja päättäjien haluamaa viestiä.
Mutta huvinsa kullakin, kai.
Joo se riski rokotustekniikassa on siinä kohtaa kun tätä kusipiikkiä kohdistetaan uhrin käsivarteen. Tossa kohtaa voisi vielä estää riskit eli poistua paikalta.^Olipas hyvä tutkimus taas - tai oikeastaan tulkinta. Jos rokoteryhmässä vakavia sivuvaikutuksia oli kymmentätuhatta kohti 127 ja placebo-ryhmässäkin jopa 93, niin ei tässä mistään kovin vaarallisesta aineesta voi olla kyse. Enemmänhän tuo viittaisi siihen, että suurin riski on itse rokotustekniikassa, eikä niinkään ruiskun sisällössä. Saa kivittää.
Juu olis kiva tietää miten placebona saa sydän oireita/veritulppiaJoo se riski rokotustekniikassa on siinä kohtaa kun tätä kusipiikkiä kohdistetaan uhrin käsivarteen. Tossa kohtaa voisi vielä estää riskit eli poistua paikalta.
Maksettiin miljardeja siitä, että pari tuhatta mummoa ja pappaa sai vuoden tai puolitoista lisäaikaa. Sitten tänä keväänä tuo rypäs heitti kuitenkin lusikan nurkkaan nopealla tahdilla.Näin se vaan johtopaikka on tullut Suomelle.
Ruotsin taktiikka taitaa silti olla pitkässä juoksussa parempi. Piikitysten haitta immuniteetille kenties vähäisempi, koska enemmä tartuntoja väestöllä ennen piikkikampanjaa.
katso liitettä 247950
Kivitän.^Olipas hyvä tutkimus taas - tai oikeastaan tulkinta. Jos rokoteryhmässä vakavia sivuvaikutuksia oli kymmentätuhatta kohti 127 ja placebo-ryhmässäkin jopa 93, niin ei tässä mistään kovin vaarallisesta aineesta voi olla kyse. Enemmänhän tuo viittaisi siihen, että suurin riski on itse rokotustekniikassa, eikä niinkään ruiskun sisällössä. Saa kivittää.
Mun maallikkotajuuni 12,5 per 10000 ei kamalan paljolta kuulosta ja toisaalta "yksikin haittavaikutus on liikaa" kuulostaa taas yhtä realistiselta kuin, noh, zerotus ylipäätään. Kaikkien vastaanväittäjien onneksi mun mielipiteelläni ei tässä asiassa ole merkitystä enkä ole näistä asioista päättämässä. Olenpahan jo vissiin ainakin vuosi sitten täällä ensimmäisen kerran mietiskellyt minkäsuuruinen ero haittavaikutuksissa olisi placebo- ja covid-rokotteen välillä ja oli ihan kiva nähdä jonkinlainen vastaus siihenkin.Analyysin perusteella siis kahden valmistajan rokotteiden jälkeen vakaviksi haittavaikutuksiksi luokiteltuja tapahtumia oli 12,5 per 10 000 enemmän kuin jos laitettiin placeboa. Eli jos rokotamme 5 miljoonaa ihmistä YHDEN KERRAN, niin siitä aiheutuu 12,5 x (5 000 000 / 10 000) = 6250 vakavaksi haittavaikutukseksi luettavaa tapahtumaa, kuten sydänoireita ja muuta kivaa. Näitä ei olisi tullut jos rokotteita ei olisi annettu. Kaikkiaan Suomessa on annettu reilusti yli tuplat tuo määrä piikkejä. Ja huomaa että tässä puhutaan vakavista vaikutuksista, ei mistään kutinasta.