- Ikä
- 39
Paljon jäbän mielestä ois "hyväksyttävä" tasoero?Oot varmaan oikeassa kyllä...en vaan hyväksy suoraan omaa heikkouttani![]()

Ps. onks sitä mun lippistä näkyny? Vaimo kuumottelee ku oli kuulemma kallis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon jäbän mielestä ois "hyväksyttävä" tasoero?Oot varmaan oikeassa kyllä...en vaan hyväksy suoraan omaa heikkouttani![]()
Cypi ei tuhlannu yhtään energiaa muuhun ku käteen väännön aikana. Ois voinu jättää sen purkankin pois niin ois saanu promillen lisää voimaa sormeen. Tosin ois ollu paljon viihdyttävämpi kaveri jos ois kieli lärpättäny etuhampaitten välistä tiukassa paikassa kuten Jerryllä.Kuinkahan kova Cyplenkov olisikaan ollut jos olisi ruvennyt vääntämään myös naamallaan, kuten suurin osa muista huipuista. Mielestäni hänellä aina hyvin rauhallinen perusilme ja jauhaa vaan purkkaa, vaikka olisi juuri häviämässä matsia. Ikisuosikiltani Larratilta jos ottaa vääntöilmeen pois, ei jää jäljelle kuin laiha käsi!
Larratilla kyllä jännä miten erinäkönen se on riippuen kans vaatteista. En tiiä muista, mutta ittellä kans tuntuu tietyissä paidoissa menis helposti normi 80kg ukosta käsien puolestaDevonilla näköjään tuo kreatiini toimii ku ilman sitä pääsee waffin alle 70kg sarjaan. Väänsiköhän pojat myös oikeella?
No ihan Max se 20 kiloa tollasessa liikkeessäPaljon jäbän mielestä ois "hyväksyttävä" tasoero?
Ps. onks sitä mun lippistä näkyny? Vaimo kuumottelee ku oli kuulemma kallis![]()
Kädenväännössä vaikee kyl hahmottaa voimaeroja kun 5% ja 50% vahvempi tuntuu about yhtä mahottomaltaNo ihan Max se 20 kiloa tollasessa liikkeessäkerroppas nyt vielä mimmonen lippis se oli
![]()
Mulle sopii noi junnaavat voimaliikkeet hyvin. Olen niissä paljon kovempi kuin vääntöpöydässä olenkaan. Harmi tai oikeastaan vaan hyvä, ettei niitä saa suoraan siirrettyä kilpavääntöön. Vois kokeilla joskus testin, mitä tossa liikkeessä sais..Eiks toi 80+kg oo ihan linjassa, jos määki otan yli 60 kiloa eikä mulla oo takapainetta yhtään![]()
Pöytä alataljan eteen, siitä pitkä remmi painopakasta käteen sillaa että käsi starttiasennossa. HelppoaMulle sopii noi junnaavat voimaliikkeet hyvin. Olen niissä paljon kovempi kuin vääntöpöydässä olenkaan. Harmi tai oikeastaan vaan hyvä, ettei niitä saa suoraan siirrettyä kilpavääntöön. Vois kokeilla joskus testin, mitä tossa liikkeessä sais..
Salminen tietenni super kova vasurillakin, mutta oiskohan tossa vaikuttanu Hukkasella putki: SM-kisat, Lindströmin haastetapahtuma vasurilla + todella pitkä matsi Pynnöstä vastaan samassa kilpailussa? Ja siis samaa mieltä että Jaakko takaisinSalminen päihitti Hukkasen vasurin raskaan finaalissa. Se hieman yllättikin. Kinnusen Jaakkoa kaivataan vasurin mittelöihin. Oikealla Salmisen voitto raskaassa oli taas ns. peruskauraa.
Hetkonen, koska Pynnönen käynyt vääntämässä Hukkasta vastaan?Salminen tietenni super kova vasurillakin, mutta oiskohan tossa vaikuttanu Hukkasella putki: SM-kisat, Lindströmin haastetapahtuma vasurilla + todella pitkä matsi Pynnöstä vastaan samassa kilpailussa? Ja siis samaa mieltä että Jaakko takaisin![]()
Hetkonen, koska Pynnönen käynyt vääntämässä Hukkasta vastaan?
Vielä tärkeämpi kysymys että kai tuosta on jotain elävää kuvaa :D
Kyllä! Tossa pitäs olla aina hyvä balanssi vahvuuksien ja heikkouksien reenaamista. Ittellä tuntuu että oon tehny todella paljon sitä että annan kaverin iskeä, ja joko saan kopattua tai en. Ja se näkyy mun kisaväännöissä, eli starttia ei käytännössä oleMun mielestä Henkka puhui viisaita tuon rainan lopussa. Treeneissä on hyvä lähteä ennemminkin vaikka vähän tappiokulmasta, kuin aina siitä vahvimmasta asennosta. Treenitappioilla ei mitään merkitystä. Mansen voiman treeneissäkin tuntuu olevan treenivoitot niin arvokkaita, että monet ei uskalla lähtä sillä suoralla ranteella. Sitten kun tuomari suoristaakin ranteet kisassa, niin vaikeuksia tulee.