maltsu
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttu tunne. Toi on kyllä pahinta mitä voi toiselle tehdä, varsinainen mentaalipuukotus. Mutta leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Aika parantaa haavoja (ihan oikeasti) ja luultavasti parempi elämä on ihan kulman takana. Jo omaan asuntoon pääseminen, tai toisen poismuutto helpottaa kummastiJa vielä niin, että näköjään vain minä siirryn kirjoittelemaan sinkkuketjuun.
Mä nyt jotenkin tykkään ideasta, että vanha vihtahousu käy marjastamassa.Uhka, hajottaa selkä marjanpoiminnassa.
Mahdollisuus, täyttää pakastin marjoilla.
Itsellä selkä täydellisesti jumissa, ja pakkasessa n. 60l mustikkaa.
Näytän varmaankin smurffilta jouluun mennessä.
Mä nyt jotenkin tykkään ideasta, että vanha vihtahousu käy marjastamassa.
Ihan varmasti tekee niin!Epäilen, että hän poimii myös valkoiset kärpässienet ja seitikit!
Mä nyt jotenkin tykkään ideasta, että vanha vihtahousu käy marjastamassa.
Tarvitset kovemmat aineet kehiin, sitten menee päivä vihellellen.Hyvin lähtee taas päivä käyntiin. Yöllä jo migreenilääkkeet. Nyt johan tässä on pari tuntia hereillä ollu niin selkää särkee ja #lihavaolo.
Tarvitset kovemmat aineet kehiin, sitten menee päivä vihellellen.
Onkelma vaan että se alkomaholi, niin hyvää kuin onkin esim oluessa tai tsamppanjassa, tahtoo olla yksi varmimpia aineita laukaista migreeni.Ennaltaehkäisy alkoholilla on aina parempi kuin vaivojen hoito jälkeenpäin.
Kyllä minäkin vihamiineja tarvitsen! Vaikka mielestäni pullapitko kyllä sisältää kaiken tarvittavan. Jaa no prkl, onhan siinä täytteessä marjoja. Ilmankos se maistuu niin terveelliseltä.Mä nyt jotenkin tykkään ideasta, että vanha vihtahousu käy marjastamassa.
Vielä en ole sieniin koskenut. Joskus sitten. Joko valaistun, tai pimahdan.Epäilen, että hän poimii myös valkoiset kärpässienet ja seitikit!
kokoonpanot, jotka tunnetaan hyttysenä
Missä sylvi
pullapitko pulla pulla pulla - sinun pitää ostaman pullaa kaupasta!![]()