Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Helkkarin tehokas tuote tämä mRNA. Katsoopa millä mittarilla hyvänsä:

View: https://mobile.twitter.com/ZubyMusic/status/1553089970444853249

Esimerkkinä vaikkapa 70-79vuotiaat. Näemme heti tuotteen kiistattoman hyödyn vakavan taudin suhteen:
katso liitettä 242648

Sitten alan ammattilainen selittää tilastot tällä

View: https://mobile.twitter.com/AlastairMcA30/status/1553108246751154176

View: https://mobile.twitter.com/AlastairMcA30/status/1553199399173402624

Nämä on näitä, että joutuu kyllä kahteen kertaan miettimään onko itse oikeasti tyhmä vai yrittääkö tuo Alastair kusettaa. Nyt päädyin siihen että yritti kusettaa / ei itse tajunnut asiaa.

Siis näkeekö kukaan täällä asiaa kuten Alastair?

Justiinsa joo niin aina :D Sulla yli-ihmisellä jos oli vitsi, niin pakko olla kaikilla muillakin, tai jos ei ole niin johtuu vuosi sitten otetusta rokotuksesta ja nanobotit puskee foliohatun läpi...
Kovat on selitykset rokotetuilla. Ei pienintäkään ajatusta että mitäs jos rokote oliskin syy. Ei pienintäkään. Ihmiset on aivopesty.

Nämä on näitä, että joutuu kyllä kahteen kertaan miettimään onko itse oikeasti tyhmä vai yrittääkö tuo Alastair kusettaa. Nyt päädyin siihen että yritti kusettaa / ei itse tajunnut asiaa.

Tämä Alastairihan on henkeen ja vereen evidence based ja #vaccineswork -mies. Joka käänteessä tuputtamassa mRNA-ilosanomaa. Jopa lapsillekin vaikka on nimenomaan tartuntatautien lastenlääkäri. En tiedä oliko tässä dis- vai misinformaatiota jakamassa nyt. Voi olla että niin syvällä näkemyksessään ettei näe totuutta edes noista taulukoista vaan sokeana heittää vakiovastauksen kehiin.

Ehkä tajusi virheensä siinä kohtaa kun lopettaa keskustelun vedoten anonyymitilin kanssa keskusteluun.

Kovat on selitykset rokotetuilla. Ei pienintäkään ajatusta että mitäs jos rokote oliskin syy. Ei pienintäkään. Ihmiset on aivopesty.
Se voi olla tai voi olla olematta - yhtä hyvin syy voi olla liiallinen jäätelönsyönti tai se, että osui väärään paikkaa väärään aikaan.

Onhan ihmisiä kautta aikain aivopesty kaikenlaiseen, esim. tupakointiin/päihteisiin/paheisiin. Mutta voisko sinne sun aivoonkin joskus mahtua sellainen seikka, että jokainen voi ihan itse valita haluaako ottaa rokotetta x asian y varalta vaiko ei. Ja ihme on kun mun ja vaimon 2 rokotetta on niin kova paikka jollekin, vaikkei oo edes sun veroroposista maksettu tässä tapauksessa. Mua ei ainakaan kiinnostais hyttysenpaskan vertaa vaikka sä oisit ottanu 0 tai 4 tai 9 rokotetta.

Toki tässä ketjussa pakkiksen hiekkalaatikon yleiskanta kyllä on selvillä :D

Ja ihme on kun mun ja vaimon 2 rokotetta on niin kova paikka jollekin, vaikkei oo edes sun veroroposista maksettu tässä tapauksessa.
Jaa mistä ne rahat koronapiikkeihin revittiin, jos ei loppuviimein verorahoista?
Äläkä sano laina, sillä nämäkin pitää maksaa takaisin... Tadaa, verovaroista.

Edit. Sano nyt vielä jotain tästä mahtavasta elvytyspaketista, missä Suomi ei ihan tainnut jäädä voiton puolelle. 😂

Jaa mistä ne rahat koronapiikkeihin revittiin, jos ei loppuviimein verorahoista?
Äläkä sano laina, sillä nämäkin pitää maksaa takaisin... Tadaa, verovaroista.
Juuri näin ja oliskin noin että jokainen saa valita mutta kun näiden jotka näitä piikki paskoja haki ,heidän ansioista alettii ajaa piikkipakkoa et pääse sinne tänne tonne jos et ota Mrna. Töihin et pääse jos ei piikkiä alla. Kukaan ei hakis piikkiä sitä ei jaksettais tyrkyttää pakottaa ja nyt olis yrityksiä edelleen pystyssä ja ihmisillä töitä.

Joten se siitä ns jokaisen oma asia hakeeko piikin vai ei!

No onhan se kyllä kieltämättä kummallista, että erittäin turvallisella ja ylijumalaisen tehokkaalla piikillä marinoidut henkilöt kuitenkin esiintyvät tuossa kokonaisuudessa ollenkaan. Eikös ne kuolleet pitäisi Allun ajatusmaailman perusteella olla 100% vain ja ainoastaan rokottamattomia, vai voisiko mitenkään olla niin, että ne jotka heittävät lusikan nurkkaan, heittäisivät sen joka tapauksessa (joitakin "freak accident" henkilöitä lukuunottamattta)?

Se voi olla tai voi olla olematta - yhtä hyvin syy voi olla liiallinen jäätelönsyönti tai se, että osui väärään paikkaa väärään aikaan.

Onhan ihmisiä kautta aikain aivopesty kaikenlaiseen, esim. tupakointiin/päihteisiin/paheisiin. Mutta voisko sinne sun aivoonkin joskus mahtua sellainen seikka, että jokainen voi ihan itse valita haluaako ottaa rokotetta x asian y varalta vaiko ei. Ja ihme on kun mun ja vaimon 2 rokotetta on niin kova paikka jollekin, vaikkei oo edes sun veroroposista maksettu tässä tapauksessa. Mua ei ainakaan kiinnostais hyttysenpaskan vertaa vaikka sä oisit ottanu 0 tai 4 tai 9 rokotetta.

Toki tässä ketjussa pakkiksen hiekkalaatikon yleiskanta kyllä on selvillä :D
"Mutta voisko sinne sun aivoonkin joskus mahtua sellainen seikka, että jokainen voi ihan itse valita haluaako ottaa rokotetta x asian y varalta vaiko ei. "

Eipä ollut vaan hoitoalalla edelleen laiton syrjintä päällä missä ilman 3 piikkiä ei ole töihin asiaa. Että näin
Olisikin asiat kuten pitäisi eli ne ottaa ketkä ottaa ja ne jotka ei ota ei ota. Ilman mitään pölinöitä tai muuta paskaa. Näin ei kuitenkaan ole hyvinvointivaltiossa missä kuulemma oikeudet ihmisillä.

"Mutta voisko sinne sun aivoonkin joskus mahtua sellainen seikka, että jokainen voi ihan itse valita haluaako ottaa rokotetta x asian y varalta vaiko ei. "

Eipä ollut vaan hoitoalalla edelleen laiton syrjintä päällä missä ilman 3 piikkiä ei ole töihin asiaa. Että näin
Olisikin asiat kuten pitäisi eli ne ottaa ketkä ottaa ja ne jotka ei ota ei ota. Ilman mitään pölinöitä tai muuta paskaa. Näin ei kuitenkaan ole hyvinvointivaltiossa missä kuulemma oikeudet ihmisillä.
Onhan tämä käsittämätöntä. Pulaa tekijöistä ja tekijöitä pistetään pihalle ihan kuvitteellisten syiden perusteella. Eikä ketään päättäjää kiinnosta.

Onhan tämä käsittämätöntä. Pulaa tekijöistä ja tekijöitä pistetään pihalle ihan kuvitteellisten syiden perusteella. Eikä ketään päättäjää kiinnosta.
Joo ei sitä kukaan muukaan tajua vaan alalla lähinnä pyöritetään päätä ja ollaan lopen kypsyneitä. Ainakin kenttähommissa. En tiedä mitä pomot ja muut sitten miettii. Bonareitaa varmaan.
Tuntuu ettei oikeasti ketään kiinnosta miten nyt työssäolevat jaksaa ja ei olla huolissaan tästä vuodosta mitä on jo tapahtunut. Syksyä kuulemma kauhulla odotetaan monessa paikkaa...

1659201779155.png

Taas askeleen lähempänä NWO:ta ja toki kaikki tehdään vaivihkaa etkä voi tehdä asialle mitään näköjään.
Näen paljon käyttöä tälle menolle liittyen tulevissa "pandemioissa"
Ihmisten pisteytys on kovassa käytössä jo nyt sekä tehdään pohjatyötä tälle ties missä muuallakin.

Tämäkin tällä hetkellä "vaan" laskelma
Huomenna se määrittää luottoluokituksen sekä muut maksut mitä saat niskaasi

Kertoo aika paljon tämä lause. Kaikki jotka eivät peesaa valtion rokotuspoltiikkaa, on jotain lapsia hiekkalaatikolla.
Eikö tää masaf kertonut ekassa viestissään ottaneensa puoliväkisin ne piikit et pääsee varmasti salille jne? En mä nyt lähtisi tyyppiä sen kummemmin tuomitsemaan.

Toki sekin homma sitten kusi lopulta nilkoille.

...Ja samaan aikaan työolot semmoiset että porukka vaihtaa alaa. Onhan tuo nyt ihan käsittämätöntä paskaa.

...Ja samaan aikaan työolot semmoiset että porukka vaihtaa alaa. Onhan tuo nyt ihan käsittämätöntä paskaa.
Joo vois kuvitella että ihan tarkoituksella ajavat porukkaa ulos. Ilmeisesti selvinneet jotenkin kun vähentävät hoitopaikkoja eli hoitokapasiteetti sitäkin kautta huonontunut monilla osastoilla.
Tästäkin me maksetaan verojakin ihan vitusti...

Joo vois kuvitella että ihan tarkoituksella ajavat porukkaa ulos. Ilmeisesti selvinneet jotenkin kun vähentävät hoitopaikkoja eli hoitokapasiteetti sitäkin kautta huonontunut monilla osastoilla.
Tästäkin me maksetaan verojakin ihan vitusti...
Vaimo tällä hetkellä hoitovapaalla em. alalta eikä ole aikeissa mennä takaisin juuri kiireisyyden sun muun takia. Mitäpä sitä turhaan pitää porukkaa töissä kriittisillä aloilla. Rahaa niihin vaan kuluu.

Back
Ylös Bottom