Aamulla kun 0700 aloittaa niin illalla 2030 homma on valmis.
Kyllä hiekkapuhallus on hieno laji.
Kyllä hiekkapuhallus on hieno laji.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Allekirjoittanut oli eilen motonetissa niin joku naishenkilö tuli kes kus telemaan.onkohan sitä alkanu massiivisesti rupsahtaa, kun parturi halusi laittaa silmänympärys, ei puon, voidetta ja jotain kosteuttavaa suihketta roiskasi myös kasvoille?
Allekirjoittanut oli eilen motonetissa niin joku naishenkilö tuli kes kus telemaan.
Sanoi "Hei sinä näytät ihan siltä että tiedät näistä akkutyökaluista"
Nyt tiedän miltä näytän.
Siltä että tiedän akkutyökaluista.
joku naishenkilö tuli kes kus telemaan.
Minä näytän pallolta.Nyt tiedän miltä näytän.
Tuskin.se oli iskuyritys
Kuullostaa siltä, että näytit hänen mielestään myyjältä.Oli hankkinut trimmerin ja huomannut vasta kotona että tästähän puuttuu sekä akku että laturi.
"Kalle" panosti elämänlaatuun.
![]()
Taudit levisivät holtittomasti ”seksihullun” Kaarlen hovissa – ratkaisuna petipuuhiin sujautettiin mullistava väline
Kuningas Kaarle II:n mieskunto oli Britanniassa ylpeyden aihe ja hallitsijaa verrattiin siitosoriin.www.is.fi
Mitä nyt kattausta katselin, niin uskoisin että ei harmita olla touhottamassa.
Noin, kämmeniin ja vähän muualle nakuteltu lisää mustetta. Pyhästi lupasin ja vannoin itselleni etten enää noihin kämmeniin mitään ota, kun tulee niin vtun kipiää. Mutta aloin tuossa katselemaan, että mahtuis tuohon vähän vielä jotain ja sormetkin näyttöä aika tyhjiltä. Mulla ei näköjään oo mitään selkärankaa minkään suhteen.
Noin, kämmeniin ja vähän muualle nakuteltu lisää mustetta. Pyhästi lupasin ja vannoin itselleni etten enää noihin kämmeniin mitään ota, kun tulee niin vtun kipiää. Mutta aloin tuossa katselemaan, että mahtuis tuohon vähän vielä jotain ja sormetkin näyttöä aika tyhjiltä. Mulla ei näköjään oo mitään selkärankaa minkään suhteen.
"Mennään vaan, voin näyttää sulle mun laturin, sillä saadaan kyllä suhun virtaa".Tuskin.
Oli hankkinut trimmerin ja huomannut vasta kotona että tästähän puuttuu sekä akku että laturi.
Ja sä ajattelit, että tämä tieto kiinnostaa mua minkä takia?Voi voi. Niin joo ja selitykseks että minusta kaikki tatuoinnit on vastenmielisiä ja rumia.