Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
onkohan sitä alkanu massiivisesti rupsahtaa, kun parturi halusi laittaa silmänympärys, ei puon, voidetta ja jotain kosteuttavaa suihketta roiskasi myös kasvoille?
Allekirjoittanut oli eilen motonetissa niin joku naishenkilö tuli kes kus telemaan.
Sanoi "Hei sinä näytät ihan siltä että tiedät näistä akkutyökaluista"

Nyt tiedän miltä näytän.

Siltä että tiedän akkutyökaluista.

Allekirjoittanut oli eilen motonetissa niin joku naishenkilö tuli kes kus telemaan.
Sanoi "Hei sinä näytät ihan siltä että tiedät näistä akkutyökaluista"

Nyt tiedän miltä näytän.

Siltä että tiedän akkutyökaluista.

Liitteet

• maxresdefault.jpg
    maxresdefault.jpg
    86,5 KB · Katsottu: 54
ilimiselevä

Minä eläisin tuolla jo monta kuukautta

Oli hankkinut trimmerin ja huomannut vasta kotona että tästähän puuttuu sekä akku että laturi.
Kuullostaa siltä, että näytit hänen mielestään myyjältä. 🤔

Meinasin itse kerran kysyä pahvihahmolta neuvoa, piruako laittavat kauppaab jonkun myymäläpäällikön pahvihahmon törröttämään.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Noin, kämmeniin ja vähän muualle nakuteltu lisää mustetta. Pyhästi lupasin ja vannoin itselleni etten enää noihin kämmeniin mitään ota, kun tulee niin vtun kipiää. Mutta aloin tuossa katselemaan, että mahtuis tuohon vähän vielä jotain ja sormetkin näyttöä aika tyhjiltä. Mulla ei näköjään oo mitään selkärankaa minkään suhteen.

Noin, kämmeniin ja vähän muualle nakuteltu lisää mustetta. Pyhästi lupasin ja vannoin itselleni etten enää noihin kämmeniin mitään ota, kun tulee niin vtun kipiää. Mutta aloin tuossa katselemaan, että mahtuis tuohon vähän vielä jotain ja sormetkin näyttöä aika tyhjiltä. Mulla ei näköjään oo mitään selkärankaa minkään suhteen.
f3330523.jpg

Voi voi. Niin joo ja selitykseks että minusta kaikki tatuoinnit on vastenmielisiä ja rumia.

Viimeksi muokattu:
Vitut olkapäätä millään friballa telotaan ku nukkumalla näköjään. Nukuin ilm. jotenkin vammaisesti tuon käden päällä, niin nyt sitten pistää tietyt liikkeet ja pikkaisen jomottaa päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom