Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eilen meni melkein tuntiin ämpäri. Harmitti, kun meni jokusen minuutin yli. Tajusin juuri, että sehän sisälsi matkatkin. Eli alle tunti tais mennä itse poimintaan.
Aika kova. Minä ähersin melkein 2 tuntia ämpäriä täyteen.
15 litraa kerätty. Taitaa riittää. Selkä ja takareidet vähän ilmottelee, että ei enempää kiitos.

Tekeeköhän sillä varrellisella poimurilla mitään? Luulis, että roskaa tulee aivan liikaa...

elmäni, siis mikä?, on kyllä todella tylsää

totesin yksin istuskellessa koskella, niin aina

aina yksin, kaikissa muissa pöydissä istuttiin seurassa, oikein korosti sitä yksinäisyyden:tunnetta

elmäni, siis mikä?, on kyllä todella tylsää

totesin yksin istuskellessa koskella, niin aina

aina yksin, kaikissa muissa pöydissä istuttiin seurassa, oikein korosti sitä yksinäisyyden:tunnetta
Pääsit sentään koskelle. MInä jumahdin soffalle.

Meinattiin huomenna pyyhkästä vaimonkaa Tallinnaan illalliselle. No nyt sit alko kuumottelee toi auton parkkeeraus, sataman uuden parkkihallin varausjärjestelmä sanoo että ei ole tilaa. Uskaltaakohan sinne mennä drive-in siinä toivossa että tyhjä parkki löytyisi? Mihin muualle auton voisi parkkeerata suht järkevään hintaan pariksi päiväksi, suht lähelle satamaa?

onkohan sitä alkanu massiivisesti rupsahtaa, kun parturi halusi laittaa silmänympärys, ei puon, voidetta ja jotain kosteuttavaa suihketta roiskasi myös kasvoille?
Se on se yksi ketju. Teheny sitä "aina". Jo kauan sitten, munki babyfacelle.

En käytä ko ketjua kuin ÄÄRINMÄISESSÄ hädässä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
FB_IMG_1658337790450.jpg

Pyramidin päältä puuttuu säteileväpallo tekstillä #rahkaaivot

JSRF on siitä erikoinen festari, että täällä järjestäjä itse tarjoaa olutta talkoolaiselle. Muissa paikoissa alkoholin nauttinen on jyrkästi kielletty ja siitä seuraa potkut talkoohommissa.

Perinteen mukaan festarin viimeisen bändin lopetettua soittamisen alkaa sitten virrata jo kovaakin viinaa ilmaiseksi 🥳

Itse toki vain vissy- ja pepsimaksilinjalla.
Ehkä kuitenkin vedän mursukännit viimeisenä yönä ihan vaan terveydeksi.

Villi ilta

Minä söin ja pyykit on tulessa

sitten panen yksin maata

onneksi sentään on sisäilma vähän lämmennyt, ei tarvi palella

edessä on pitkä ja kylmä syksy!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom