Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä väitän, ettei kukaan pysty katsoa tätä uutta videota nauramatta! Miken nauru ja ”lopeta” -huuto saa mut repeilemään joka kerta!![]()
Moi,Mä väitän, ettei kukaan pysty katsoa tätä uutta videota nauramatta! Miken nauru ja ”lopeta” -huuto saa mut repeilemään joka kerta!![]()
Mitäs siellä tiktokissa olis meille?Team m&m pitäis saada tiktokkiin.![]()
Nauratti kiitettävästiMä väitän, ettei kukaan pysty katsoa tätä uutta videota nauramatta! Miken nauru ja ”lopeta” -huuto saa mut repeilemään joka kerta!![]()
No siellä on ainaki sen verra huuhaa informaatiota nuorille et oishan siellä seassa ihan hyvä jotain ammattilaisiaki ollaMitäs siellä tiktokissa olis meille?![]()
Varmaan legittiä tietoa hakevat osaa etsiytyä oikeille sivustoille. Mä en ainakaan jostain tiktokista etsisi infoa jos treenivinkkejä kaipaisin. Just saying.No siellä on ainaki sen verra huuhaa informaatiota nuorille et oishan siellä seassa ihan hyvä jotain ammattilaisiaki olla![]()
Ei helvetti tuo äijän ylätalja!Mä väitän, ettei kukaan pysty katsoa tätä uutta videota nauramatta! Miken nauru ja ”lopeta” -huuto saa mut repeilemään joka kerta!![]()