Miten toi on mahollistaSairasta. Mikäköhän fiilis ojentajissa ton jälkeen??
Vuonna 1980 Guinnesin ennätykseksi kirjattu. Itseasiassa kun asiaa kaivelee niin tuota pidetään todennäköisesti huijauksena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten toi on mahollistaSairasta. Mikäköhän fiilis ojentajissa ton jälkeen??
Tossa varmaan tympeetä olla Guinnesin virallinen laskijakinVuonna 1980 Guinnesin ennätykseksi kirjattu. Itseasiassa kun asiaa kaivelee niin tuota pidetään todennäköisesti huijauksena.
Mä olen aina lukenut/kuunnellut sen tarinat ja itse sanoi ettei 140kg tä isompaa ole saanut ylös.165kg taitaa olla kovin maksimipenkki mitä Larrat on ottanut aikoinaan.
Iso osa noista vanhoista guinnesin ennätyksistä on kyllä erittäin kyseenalaisia, itseltä löytyy hyllystä vuoden 1992 versio jossa viimeisellä sivulla on ohjeet miten lähettää oma ennätys kirjaan ja aitouden varmistamiseksi riittää kolmen silminnäkijän allekirjoitus :DVuonna 1980 Guinnesin ennätykseksi kirjattu. Itseasiassa kun asiaa kaivelee niin tuota pidetään todennäköisesti huijauksena.

Iso osa noista vanhoista guinnesin ennätyksistä on kyllä erittäin kyseenalaisia, itseltä löytyy hyllystä vuoden 1992 versio jossa viimeisellä sivulla on ohjeet miten lähettää oma ennätys kirjaan ja aitouden varmistamiseksi riittää kolmen silminnäkijän allekirjoitus :D
Huikeita aikoja oli olla elossa silloin!Iso osa noista vanhoista guinnesin ennätyksistä on kyllä erittäin kyseenalaisia, itseltä löytyy hyllystä vuoden 1992 versio jossa viimeisellä sivulla on ohjeet miten lähettää oma ennätys kirjaan ja aitouden varmistamiseksi riittää kolmen silminnäkijän allekirjoitus :D
Suomen johtava Larratt fanboy6-0 Levan, ei vaihtoehtoa, vaikka @number_one on aina hehkuttanu näitä jenkkejä![]()
Näkyyköhän mistään livenä Larrat vs Levan matsia?
Ei tälläistä spektaakkeliä voi jättää väliin :DPitihän se ostaa PPV, niin näkee miten Larratin käy
Ei tälläistä spektaakkeliä voi jättää väliin :D