Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kotona taas.

Reissun jälkeen pullokoneeseen kolomekymmentäseittemän vissypulloa.

Taidettiin niitä kerran palauttaa jo reissun aikanakin.
Seinäjoelta hankituista korppijuomista toinen etelleen juomatta.

Nyt kahvia.

Huomenta! Tästä se hedonismi taas lähtee ja pian saakin alkaa jo rilliä virittelemään.

20220625_125708.webp

Bernard-Massard Cuvee (Luxemburg).

Olo on kuin seinäjokelaisella ortopedilla.
Minulla on kuitenkin jo suunnitelma reissun jälkeiselle dieetille - joka siis alkaa kyllä vasta huomenna. Tänään syödään vielä kaksin käsin kaikkea mitä eteen laitetaan ja sattuu löytymään!

-Ja aiheeseen liittyen; Oletteko koskaan törmänneet yhtä luotaantyöntävään ruokamestan nimeen?!??
Siis, että kun luet paikan nimen, niin ensimmäinen ajatus on: "No ei ainakaan tuonne."
nr9MscK.png

(Löytyy Vaasasta kävelykadulta, jos joku nyt jostain ihmeen syystä haluaisi pistäytyä. Tuskin.)

Olo on kuin seinäjokelaisella ortopedilla.
Minulla on kuitenkin jo suunnitelma reissun jälkeiselle dieetille - joka siis alkaa kyllä vasta huomenna. Tänään syödään vielä kaksin käsin kaikkea mitä eteen laitetaan ja sattuu löytymään!

-Ja aiheeseen liittyen; Oletteko koskaan törmänneet yhtä luotaantyöntävään ruokamestan nimeen?!??
Siis, että kun luet paikan nimen, niin ensimmäinen ajatus on: "No ei ainakaan tuonne."
nr9MscK.png

(Löytyy Vaasasta kävelykadulta, jos joku nyt jostain ihmeen syystä haluaisi pistäytyä. Tuskin.)
Eikö noita SBJ paikkoja ole vähän vaikka misä? Mansessa kai ainaki?

Otan osaa olostanne. Täällä, massiivipläski, ahistaa, vituttaa, masentaa, kun tietää ettei vaan tätä saatanan läskiä saa pois millään. Äryttää. Vähän oksettaa. En oo ollu näin pläski noin 10 vuoteen.. :cautious::cry:☹️

Viimeksi muokattu:
Eikö noita SBJ paikkoja ole vähän vaikka misä? Mansessa kai ainaki?

Otan osaa olostanne. Täällä, massiivipläski, ahistaa, vituttaa, masentaa, kun tietää ettei vaan tätä saatanan läskiä saa pois millään. Äryttää. Vähän oksettaa. En oo ollu näin pläski noin 10 vuoteen.. :cautious::cry:☹️
On varmaan mutta ei ollut silloin kun siellä asuin - nyt törmäsin tuohon vasta ekaa kertaa! Hirveän kuuloinen paikka!

Minä en halua käydä vaa'alla. Huomenna alan syömään fiksummin ja painon voi *ehkä* tarkistaa viikon kuluttua.
Posketkin pullottaa!

Tein eilen skagenröraa ja nyt nautin sitä saaristolaisleivän päällä valkkarin kera. Ainoa vika on se että kaverin vaimon tekemä saaristolaisleipä on paljon parnpaa ku tä kaupasta ostamani. Tunnelma meinasi mennä pilalle, onneksi itse tehty röra on taivaallisa samoin kuin valkkari.

On varmaan mutta ei ollut silloin kun siellä asuin - nyt törmäsin tuohon vasta ekaa kertaa! Hirveän kuuloinen paikka!

Minä en halua käydä vaa'alla. Huomenna alan syömään fiksummin ja painon voi *ehkä* tarkistaa viikon kuluttua.
Posketkin pullottaa!
Olkaas nyt @Fea ja @TJJ armollisempia, olette varmasti ihastuttavia itsejänne just sellaisena kuin olette.

Back
Ylös Bottom