No eipä siinä kauaa mennyt. Crowned Heads ilta tänään. Four Kicks Capa EspecialEnköhän mäkin vielä illalla toisen, kun ehtoota tulee istuttua![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä siinä kauaa mennyt. Crowned Heads ilta tänään. Four Kicks Capa EspecialEnköhän mäkin vielä illalla toisen, kun ehtoota tulee istuttua![]()
40 taisi joku heittää. Kirjanpito ei ollut kovin Tarkkaa..Pistäkäähän tuloksia kehiin. Saatana että mulla meni pleksit huuruun kun akka heitti 36 pistettä.
Stigalla ajellaan varmaan up in the ass.Kunnon ryijy ja pecsit. Ootko siyä ruohonleikkuria uudella myllyllä testannut?
Olen humalassa joten en tiiä mitä meinaat mutta samaa mieltä.Stigalla ajellaan varmaan up in the ass.
Ookko sinä skeballa?Mussiikkia on:
katso liitettä 241916
Tää.Olla halittavana ja nuuhkittavava
EiAika sikkiä, se
Fennoskandian karvasin berberi.Olen humalassa joten en tiiä mitä meinaat mutta samaa mieltä.
40 taisi joku heittää. Kirjanpito ei ollut kovin Tarkkaa..
Kaikilla näkö tallella, eikä muitakaan loukkaantumisia tullut.
e. Onkohan @Sylverö jo Kaivurissa ns. Asemissa
Siellä voi olla jo Voima(Olut)Masuja paikalla. Tiedä vaikka jollakin olisi myös ns. pinkka kunnossaToistaiseksi kotona puuhailen pannukakun ja mansikkahillon kanssa
Fennoskandian karvasin berberi.